niedziela, kwietnia 30, 2017

Karty Disneyowskie 3D z Japonii

Bez dwóch zdań japońskie produkty Disneyowskie są prześliczne i ciężko jest dorównać im w jakości i urodzie.

Od jakiegoś czasu Japończycy wydają przepiękne trójwymiarowe pocztówki/karty do zbierania z postaciami Disneya i Star Wars.

Ja jak dotąd mam kilka ich pocztówek i nie dawno sprawiłam sobie trzy kart 3D z motywami Belli,Arielki i Roszpunki.
 Do wyboru też jeszcze jest Dzwoneczek ale na razie dałam sobie z nią spokój.
Ciekawiły mnie same księżniczki
 Kupując je myślałam że będą to pocztówki ponieważ tak były one nazwane w anonsie Ebayowskim lecz wydają mi się one być zwykłymi kartami do zbierania.
Gdzie niby ma być miejsce na adres, życzenia czy znaczek? 


 Myślę że karta z Bellą jest najładniejsza.
Najlpeszą ma rozłożone efekty trójwymiarowe jak i sama sceneria jest piękna.
Wygląda jak portret godny Marii Antoniny i ten wachlarz dodaje wiele elegancji :D

Byłoby super gdyby Japonia wydała takie karty również do innych postaci Disneya.
Taka karta z postaciami z Króla Lwa, Aladyna czy Planety Skarbów byłaby świetna :)

Chcecie zobaczyć jakie inne produkty lub karty oferuje japońska firma DAIGO?
Możecie je znaleźć tu.

3 komentarze:

  1. Fakt! Pocztówki bardzo ładne :):)
    Miło Cię znowu widzieć !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, niestety nie znalazłam innego miejsca aby zapytać tak więc piszę tutaj, chcialabym się dowiedzieć czy masz moze do sprzedania karteczki z sailor moon. Pozdrawiam Marlena Jamioł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :)
      Nie, niestety nie mam karteczek na sprzedaż :(

      Usuń