wtorek, grudnia 15, 2015

Nowa obudowa na telefon z Ariel

Hejka!
Od miesiąca mam nowy telefon. Tak jak za każdym razem gdy zmieniam telefon muszę mieć także obudowę na niego ponieważ nie chcę żeby się za szybko zniszczył no i lubię obudowy ze względów estetycznych.
Do telefonu zamówiłam sobie pierwszą obudowę wpierw z Ebaya.
Szczerze przysknerowałam trochę bo kupiłam wodną obudowę z Kopciuszkiem za 96kr z wysyłką z Hong Kongu.
Z jednej strony dobrze wiem że kupując coś za grosze na Ebayu, coś co na dodatek idzie z HK będzie na stówę podróbką, ale nie posłuchałam się tym razem głosu rozsądku tylko przemówiła do mnie niska cena (przeważnie jednak wolę zapłacić więcej i wiedzieć że mam oryginał).
Gdy obudowa przyszła okazało się że nie ma napisu Disney ani na samej obudowie, ani na opakowaniu.
Przez miesiąc telefon raczyłam 2 razy upuścić no i 2 razy zdarzyło się że Nina dała radę go dosięgnąć z łóżkowej półki co skończyło się dwoma upadkami gdyż młoda chciała mi albo go podać albo po prostu była zbyt mało delikatna.
Przez te upadki obudowa nabawiła się kilku pęknięć w kontach, ale na szczęście nic groźnego (strasznie bałam się że woda z obudowy zaleje telefon).

Bardzo źle przemyślany zakup, ale już nie muszę obawiać się o przyszłość telefonu ponieważ wczoraj doszła do mnie nowa obudowa, tym razem normalnie legalnie kupiona z Disney Store.
Zwykła pospolita obudowa, na dodatek z miękkim plastikiem dzięki czemu nie pęknie a telefon ma lepszą ochronę.
Zdecydowałam się też na motyw z Ariel bo szczerze nigdy nie miałam jej na moich obudowach, a była ona kiedyś moją ulubioną księżniczką Disneya.
Na dodatek miałam 30% zniżki przez co zapłaciłam trochę mniej i jestem super zadowolona z zakupu <3
Obudowa jest ogólnie japońska.
W Disney Store pojawił się dział który nazywa się D/Style w którym można znaleźć same japońskie Disneyowskie produkty głównie dla dorosłych kobiet.
Mam nadzieję że za jakiś czas dadzą o wiele więcej produktów japońskich bo bądźmy szczerzy, wiele rzeczy w DS JP jest o wiele fajniejszych niż w europejskim czy amerykańskim DSie ;)
Dla zainteresowanych: D/Style

1 komentarz:

  1. nie wiedziałam, że jest dział Disney dla Kobiet :D
    ja pewnie bym szukała obudowy z jakąś śliczną
    ilustracją z "Zaczarowanej" - bo graficznie bardzo
    mi się podobało...

    OdpowiedzUsuń