poniedziałek, listopada 23, 2015

The Lion Guard

Wczoraj na Disney Channel USA miało premierę nowego serialu (film wprowadzający)  Disney Junior pod tytułem The Lion Guard.
The Lion Guard jest serialowym spin offem Króla Lwa.
Serial ma opowiadać o przygodach dzieci Simby i Nali, głównie o przygodach młodszego Kiona który staje się liderem grupki zwierząt mających na celu opiekę nad innymi zwierzakami potrzebującymi pomocy.
Kion i jego przyjaciele mają być czymś w stylu strażników porządku.
Szczerze to nie wiem dokładnie o co będzie chodziło w tym serialu, bo pomimo że obejrzałam tylko dwa zwiastuny z dźwiękiem, resztę na mute i możliwe że coś mi umknęło xD

Szczerze to jestem mocno podjarana tym serialem i mam nadzieję że nie długo trafi do szwedzkiego disney juniora :)
Król Lew był dużą częścią mojego wczesnego dzieciństwa i możliwość podzielenia się światem Simby z moimi dzieciakami będzie czymś wręcz magicznym :)

Uwielbiam z Niną oglądać Jej Wysokość Zosię,ale Kion i jego kumple będą mieli dla mnie wartość sentymentalną.
 W końcu świat Simby istniał już w tej samej formie w moich czasach, i nawet w serialu będzie Kiara która była jedną z moich ulubionych postaci gdy byłam mała (szczerze to zaczynam mieć ochotę zbierać wszystko co z Kiarą jest związane ale to byłaby lekka przesada,lol).
Zosia jest naprawdę fajnym serialem dla maluchów i super jest zobaczyć Ariel i resztę księżniczek, lecz za moich czasów księżniczki nie były jeszcze tak bardzo traktowane jak jedna masa tak jak to dzisiaj jest, no i nie lubię tej papierkowej 3d animacji :p
Na Disney Store USA zapowiadają nawet zabawki :D 
Już wiję  plany nad kupnem pluszaków ze wszystkimi postaciami, w szczególności z tymi kotowatymi, no i myślę że Bunga (zwierzak na grzbiecie hipopotama) będzie faworytem czym dzieciaki będą starsze, przynajmniej Nina :)


The Lion Guard jest napewno skierowany całkowicie do dzieci tak więc ci z was którzy myślą nad obejrzeniem wprowadzającego filmu, 'Return Of The Roar' niech nie spodziewają się ambitnego serialu.
Do TLG trzeba raczej podejść z nastawieniem dziecięcym i nutką nostalgii :)

Tak w ogóle kochani, jeżeli jesteście w grupie FB zwanej 'Polscy Fani Filmów Disneya' mamy teraz akcję Mikołajkową na której możecie wysłać drugiej osobie drobny disneyowski prezencik jak i oczywiście dostać jakiś w zamian :)

Jeżeli chcecie brać udział odezwijcie się do adminki Belli, miłej zabawy! :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jaaa! Nie słyszałam o tym serialu! Król Lew będzie bliższy dla kolejnego pokolenia :) Super
    Z którego jesteś rocznika Aniu? Ja z 89. Czasem tu zaglądam bo też jestem maniaczką Disneya.
    Pozdrawiam cieplutko z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem od Ciebie o rok młodsza tylko! :)
      Miło mi słyszeć że czasem do mnie wpadasz też Cię serdecznie pozdrawiam! <3

      Usuń