poniedziałek, listopada 16, 2015

Recenzja: Lalki Disney Store Fairytale Couple Designer Anna i Kristoff

No dobra kochani,
Nadeszła pora na ostatnią lalkową recenzję w tym roku! :D
Lalkowy maraton kończę Anną i Kristoffem z serii Designer Fairytale Couple.
 Oto i moi 'nowożeńcy' :D
Anna i Kristoff w strojach ślubnych u Trolli :)
 Ania i Krzysiek z arta na kartonie <3
 Niestety zdjęcia nie są wystarczająco ostre ponieważ mój aparat ma jakieś fochy, ale myślę że i tak te zdjęcie wystarczają :)
 Siwy kosmyk Anny w grzywce jest zdecydowanie mocniejszy niż u innych lalek.
Bardzo dobrze że DS pamiętał o tym szczególe, gdyż scena ślubna u trolli była po tej w której Elsa trafiła Annę swoją lodową magią w serce.
 Kristoff jak Kristoff, wygląda jak lalka klasyczna, po prostu w nowej szacie :)


 Szczerze to stroje nie są nie wiadomo jak wystawne. Kilka kryształków u Anki, trochę haftu na gorsecie i spódnicy, ale też są one równie wyrafinowane co u lalek 17''.
 W porównaniu do Belli czy Roszpunki które miałam, Anna i Kristoff  nie mają  efektu 'heirloom' czyli typowo eleganckich lalek w wypasionych strojach, no ale nie wszystkie muszą wyglądać jak prawdziwe królowe i króle. 
 Ich peleryny są co prawda przyozdobione trollowymi wzorkami, tak więc nie mogę powiedzieć że totalnie nie ma dodatków na tych lalkach.
Moja parka nosi numer 5708/6000

Pewne negatywy mój zestaw ma, na przykład na twarzy Anny jest kilka plamek ciemnego kleju czego nie znoszę, no ale co mam zrobić że akurat taka para mi się trafiła,heh.
Cieszę się i tak że mam Annę i Kristoffa w moim zbiorze lalkowym.
Teraz kolejnym celem lalkowym jest 17'' Elsa z tego marca no i być może przy odrobinie szczęścia kupię też designerską koronacyjną Elsę z Hansem z D23 Expo, ale to jest mało prawdopodobne bo ich cena idzie w górę :p

1 komentarz: