piątek, listopada 27, 2015

Paczka Disney Store dla dzieciaków

Mąż dzisiaj odebrał paczkę z DSa, tym razem wszystko było dla dzieciaków (ubranka).
To co mnie zdziwiło to fakt że DS zaczął wysyłać swoje miękkie produkty w torbach zamiast kartonów.
 Dziś złożyłam zamówienie na kubek z Simbą z serii Animation Collection i mam nadzieję że nie wyślą go tak na dziko w reklamówce xD

Ninie kupiłam kapcie i piżamę z Zosią ponieważ miłość młodej do tego serialu rośnie co raz bardziej (wczoraj dużo zachodu robiła o to że jej koleżanka miała parasolkę z Zośką, coś nowego bo zazwyczaj dzieciaki reagują na jej plecak,kurtkę czy czapkę z KL/Zosią xD)

Dla małego kupiłam bodziaka z Chudym oraz na przyszłość bluzkę z Chewbaccą <3
Ciężko jest o ubranka ze Star Wars na chociażby 2latki tak więc gdy zobaczyłam że ta bluzka jest w tak małym rozmiarze musiałam ją kupić, mimo że półtora roku minie zanim będzie mógł ją nosić xD

Jutro zaczynamy dekorować mieszkanie na święta i nie mogę się już doczekać x3

Kiedy wy zaczynacie dekorować świątecznie wasze domy? :)

1 komentarz:

  1. Z Disney Store miałam tylko jedną przygodę jak przytargałam całkiem niczego sobie księżniczkę z SH. Jednak na razie musi poczekań na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń