czwartek, listopada 19, 2015

Disneyowskie 3D pocztówki z Japonii

Wiecie co, jestem naprawdę zadowolona że nareszcie mam za mną recenzje lalkowe :)
Nie to żebym nie lubiła o nich pisać, ale kiedy jest tyle lalek do opisania w krótkim czasie to naprawdę jest to deczko denne.

Dlatego też dziś chcę wam pokazać moje najnowsze dodatki do Disneyowskiej/postcrossingowej kolekcji :)

Oto i pocztówki 3D z Japoni!
Pierwszy raz gdy je zobaczyłam na Etsy zakochałam się w nich :)
Są co prawda bardzo drogie i 3 miesiące zajęło mi uzbieranie tej wesołej gromadki a i tak brakuje mi jeszcze pocztówki z Alicją.

Oto i pocztóweczki z bliska






 Jak widać księżniczki (oprócz Anny i Elsy) są narysowane trochę w stylu anime/manga co widać głównie po oczach.
Te pocztówki są naprawdę cudne i zdjęcia nie oddają ich realnego wyglądu niestety.:(
Japończycy wiedzą jak uczynić coś zachodniego typowo 'kawaii'.
Mam nadzieję że więcej wypuszczą takich cudeniek w przyszłości :)

Dodatkowo wrzucam też fotkę dwóch 3D pocztówek z Disney World (księżniczki i Mickey z Minnie) oraz fotkę lakierowanej kartki z Paryskiego Disneylandu <3

1 komentarz: