sobota, października 10, 2015

Pierwsze prezenty świąteczne kupione

Dziś byliśmy na pierwszych zakupach świątecznych.
Kupiliśmy na razie po prezenciku dla Niny i dla Maxa.
Nina dostanie najnowsze klocki od Duplo a mały laptopa grającego z Fisher Price.
To co prawda nie koniec prezentów, ale z faktem że wyszło za obydwa 1000kr od razu a prosto po wypłacie nie jesteśmy tak więc nacieszyć się muszę tylko nimi na razie,haha!


Boże, jak ja bym chciała mieć już z głowy zakupy świąteczne.
Teraz gdy jest dwójka dzieci trzeba podwójnie kupować, a same jeszcze nie umieją określić się co chcą, heh.
Dla męża mam kupione dwa już od lipca, natrafiłam na okazję i bez zastanowienia kupiłam po prostu bo sporo zaoszczędziłam :)
Chcę żeby jedno i drugie dostało po 3 prezenty na łebka w samą wigilię plus po prezenciku na mikołajki, razem sześć prezentów jeszcze muszę kupić, już mnie portfel boli gdy tak teraz o tym myślę no ale no co, wigilia to wigilia, trzeba zaszaleć bo to i tak nie od nas prezenty a od Św. Mikołaja przecież xD

A wy zaczęliście  już zakupy świąteczne?

3 komentarze:

  1. Ja mam wybrane ale jeszcze nie kupione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już powoli zastanawiam się co kupić bliskim, największe wyzwanie stanowią dla mnie moje małe bratanice i mój luby.
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze do Świąt daleko, ale już pomału planuje co komu kupić :)

    OdpowiedzUsuń