wtorek, października 27, 2015

Już nie długo nowa lalkowa recenzja!

Kochani, zapowiada się że dość sporo recenzji lalkowych będę miała dla was.
Wpierw wstawię posta o zaległej Ance, ostatnio wydaną Dżasminę będę musiała sfotografować, teraz czekam na wydanie Fairytale hero/villain Elsę i Hansę, a w przyszłym tygodniu czekają mnie nowe Anna i Elsa 17'' oraz Fairytale couple Kristoff i Anna! :D
Soon <3

Tak w ogóle,trzymajcie kciuki abym za 20 minut dała radę kupić Elsę i Hansa! :)

EDIT:
Właśnie zamówiłam zestaw Elsy i Hansa! :D Strony DS zadziałały dopiero po 10 minutach co prawda :p
Dla dzieciaków wzięłam także pluszowego Olafa, będzie jako prezent na święta,ale 100kr za zabawkę tutaj to naprawdę taniocha xD

3 komentarze:

  1. Ty szczęściaro! ;) Czekam z niecierpliwością na recenzje :) Ile łącznie limitek liczy już Twoja kolekcja, bo się pogubiłam? ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17'' mam 9 a z serii Designer mam już tylko Pocahontas i Johna Smitha (parkę Belli i Roszpunki sprzedałam aby zrobić miejsce dla kolejnych lalek) :)

      Usuń
  2. pozytywnie zakręceni są wśród nas :DDD

    OdpowiedzUsuń