czwartek, września 03, 2015

Kolekcja lalkowa córki....

....jest już  równie duża co matki :D
Mała zbiera lalki pluszowe (ma też co prawda jedną animator doll, ale te pluszowe zdecydowanie są bardziej lubiane przez młodą).
Lubi je na tyle bardzo że zawsze bierze jedną z nich do przedszkola :)
To co prawda zawsze źle się kończy bo za każdym razem gdy po nią przychodzę ona zapłakana pokazuje mi że inne dziecko zabrało jej zabawkę :/
Ostatnim razem była taka akcja że chłopczyk zabrał lalę, Nina się rozbeczała, a jej koleżanka, Nelly zabrała chłopakowi lalę i oddała Ninę gładząc ją po ramieniu w ramach pocieszenia, złote dziecko <3
Zastanawiam się tylko dlaczego przedszkolanki nie ingerują gdy coś takiego się dzieje, każda lalka jest podpisana no i i tak tylko Nina nosi takie pluszaki do przedszkola....

Tak po za tym w domu mamy ogólnie dni chorobowe.
Nie dość że Nina jest podziębiona to i Max we wtorek miał szczepienie i ostatnie dwa dni przechodzimy ciężko.
Wczoraj zostawiliśmy dzieciaki z moją mamą po podaniu przeciwbólowych małemu i pojechaliśmy zjeść do chińskiej, wysłać moje pocztówki oraz na zakupy gdyż pustki w lodówce i w szafkach zaczęły się robić.
Ja w zasadzie w chińskiej jem tylko kurcaki i krewetki w panierce z ryżem i słodko kwaśnym sosem.
Talerz męża wygląda o wiele pełniej i barwniej :p
Kartki które wczoraj wysłałam :)
Będąc w markecie dowiedziałam się że nie będą już sprowadzać widokówek z motywami Kalmaru co mnie zasmuciło, gdyż widokówki kupuję tylko w naszym markecie :/
Zostają mi posztówki z Pippi,Bamse i Elsą Beskow....
Zamówiłam także 12 pocztówek z Postallove, tak więc będę miała razem 32 kartki do wysłania ww tym miesiącu, lekkie przegięcie, bo mówiłam sobie że tylko 15 lub maks 20 będę miesięcznie wysyłać, no ale cóż, rozpędziłam się trochę tym razem xD
A oto co wczoraj wpadło mi przez dziurkę w dzwiach :)
Kartki z Wietnamu, Chin,Polski,Finlandii,Holandii i Niemiec :)

Do następnego razu kochani!

2 komentarze:

  1. Piękna kolekcja mamy na szczęście na bezpiecznej wysokości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kartki ; D To dużo zdrowia życzę; )

    OdpowiedzUsuń