czwartek, sierpnia 27, 2015

Postcrossing

Hejka!

Dziś chciałam się z wami podzielić zainteresowaniem które praktykuję już prawie dwa miesiące, mianowicie postcrossing czyli korespondencja tradycyjna.

Coś mnie wzięło na wymianę kartek na początku lipca, gdy postanowiłam uzbierać kartki urodzinowe dla Niny z różnych stron świata.
Niby po misji urodzinowej miałam sobie odpuścić, ale coś mnie zatrzymało i tak dalej wymieniam się z ludźmi pocztówkami na Fejsie no i z losowymi ludźmi przez Postcrossing.com.

Oto i moja jak na razie skromna kolekcja pocztówek:
 Na razie większość jest kartkami urodzinowymi,ale jest też kilka pocztówek z Finaldii (widać nawet tatę muminka), z USA,Anglii,Austrii,Irlandii itd.
A tutaj możecie zobaczyć kartki urodzinowe Niny :)
Miało ich być powyżej 20,ale niestety nie każdy wywiązał się z umowy, a ja nowicjuszka (no i głuptaska bo mogłam pomyśleć o takiej sytuacji już wcześniej) wypisałam kilka kartek z podziękowaniami na zaś. :P
Dzięki tym wymianom poznałam też ludzi z którymi systematycznie piszę.
Mam ich jako znajomych na FB, sle szczerze to 2 razy w miesiącu piszemy do siebie drogą listową.
Szczerze to naprawdę fajnie jest dostać kartkę lub list nagle tak bez ostrzeżenia.
Rachunków i zakupów interentowych człowiek się spodziewa, pocztówki czy listu już tak nie ;)

A wy? Czy ktoś z was interesuje się postcrossingiem?

1 komentarz:

  1. Również bawię się w Postcrossing od niedawna, bowiem od około czterech miesięcy i jest to bardzo wciągające :> Uwielbiam pocztę tradycyjną, kiedy byłam młodsza, pisywałam listy z przyjaciółką i nadal to ogromna radość, kiedy coś do mnie przyjdzie! Ciekawy pomysł z kartkami urodzinowymi, są przeurocze :3

    OdpowiedzUsuń