niedziela, sierpnia 23, 2015

Dinozaury, woda, my i karton mleka

Hello!

Dzisiaj mam dość kiepski dzień...
Max budził mnie co godzinę w nocy tak więc jestem nie wyspana, a Nina z kolei nie współpracowała przy śniadaniu co powoli wyprowadzało mnie z równowagi.
Najgorzej że gdy mówi się jej że zostaje ostatnia łyżka to zaciska szczęki.... kiedyś tego nie robiła, i ten jej nowy wymysł jest irytujący, tym bardziej że jej posiłki dobrą godzinę przeważnie trwają xD

Po ogarnięciu dzieciaków sama wkońcu zjadłam śniadanie.
Nic wyszukanego, owsianka z bananem i cynamonem...
To co jednak poprawiło mi humor to ilustracja na tyle opakowania po mleko (te umieją człowieka rozbawić lub zainteresować).

Zawsze, gdy otwieram nowe opakowanie mleka patrzę jaki obraz jest na tyle i dzisiejszy obrazek wyjątkowo mnie wciągnął :)

Jest na nim napisane że dzisiejsi ludzie i zwierzęta piją tą samą wodę co dinozaury miliony lat temu i że mamy o nią dbać.
Wiadome ze wody nie wolno zanieczyszczać i wiem że wody nie ubywa ani nie przybywa na świecie, lecz człowiek na ten temat tak nie myśli i takie przypomnienie jest naprawdę fajne. 

Od razu w fantazji mej pojawił się tyranozaur pijący wodę i myśl o tym że piję wodę po nim trochę mi obrzydziła (no wiecie, te litry śliny które musiały mieszać się razem z wodą przy piciu) , ale i ucieszyła, nie wiem jak taką emocję określić szczerze mówiąc :)

Miłej niedzieli kochani :)

5 komentarzy:

  1. Picie wody razem z tyranozaurami to zaszczyt ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi kartonami mleka! Szkoda, że u nas nie ma czegoś podobnego, czytałabym w sklepie, bo mamy swojskie :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tymi komiksami na kartonie mleka. Kojarzy mi się trochę z amerykańskimi filmami XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny rysunek ; 3

    OdpowiedzUsuń