czwartek, lipca 09, 2015

^_^

O rany, tyle czasu co nie pisałam tu nic :P 
Hop,hop! Jest tu ktoś jeszcze? Zapewne ci z Was którzy subskrybują tego bloga,tak to pewnie wszyscy się zmyli, ale nie winię was bo ten blog zlazł na psy odkąd urodziła się Nina :)
Podziwiam matki które są w stanie blogować  przy małych dzieciach :P

A więc co nowego u mnie?
Zobaczmy od Lutego (wtedy ostatniego posta dodałam):
Urodziło mi się drugie dziecko.
Maximilian przyszedł na świat o 3 w nocy 31 Marca 2015.
(poród trwał tylko 3,5h.  To się nazywa błyskawiczny i prawie bezbolesny poród) xD

Znowu zaczęłam się interesować lalkową fotografią. W celu tym nabyłam sobie pannę Kikipop którą nazywam Kiki.
Dziewczę doczekało się nawet własnej strony na której publikuję fotki, ale szczerze chwilowo nie mam pieniędzy na akcesoria dla niej tak więc blog nie był uatualniany już kilka ładnych tygodni (http://kawaii-kiki.blogspot.com)

Moja kolekcja Disneyowska doczekała się nowych dodatków czyli:
Pinsów:

 (kupiłam więcej pinsów ale nie chce mi się wrzucać wszystkich zdjęć, heh)

Figurek:




I Innych  rzeczy:


Zaczęłam od miesiąca trenować :) Po drugiej ciąży  nie ma już nawet śladu, teraz muszę się pozbyć 20kg które przybyły mi przy córce, a to jakoś tak gorzej mi idzie  :/ Nigdy więcej ciąży! Dwójka (i waga po nich) starczy mi :)

Za nie cały miesiąc będą urodziny Niny tak więc zbieram już ozdoby na imprezę (w tym roku tematyka Minnie)

Nina została też już oficjalnie przyjęta do przedszkola i dzień po urodzinach mamy pierwszy dzień 'szkoły' :)  Wyprawka już prawie skompletowana, jeszcze trochę nowych skarpet,butów, spodni i kurtka będzie potrzebna :)

Najnowszym moim zainteresowaniem jest teraz wymienianie paczek/listów z ludźmi z innych krajów. Jak na razie znalazłam kilku pen palsów z USA i Kanady, a gdy finanse mi na to pozwolą postaram się też znaleźć kogoś z Europy. Na razie wymieniam się samymi pocztówkami, ale będę chciała też nie długo wymieniać się paczkami ze smakołykami i innymi upominkami z za morza/oceanu :)
Chce ktoś wejść ze mną w tego typu znajomość to zapraszam na mail'a: kawaiiania@hotmail.com ;)

To by było na tyle. Pewnie zastanawiacie się jak często teraz będę pisała na blogu i jeżeli zgadujecie że rzadko, to macie rację. Przy dzieciakach będę pisała tylko wtedy kiedy będę miała ochotę a ile razy w tygodniu czy miesiącu to będzie to nie mogę powiedzieć bo nie wiem. 
Teraz na nowo mam niemowlę w domu, tak więc jego skoki rozwojowe będą znowu dyktowały mi większość dni.

Będę pewnie dodawała spontaniczne posty, posty planowane raz na jakiś czas po prostu.

Przyszłe posty będą na temat listów/paczek, jakiegoś skrawka codzienności typu selfie lub po prostu fotka z siłki czy coś co mnie po prstu rozśmieszy podczas dnia,lub jeżeli jakiś ciekawszy wypad mnie czeka, no i posty o zakupach Disneyowskich i nie tylko.

Do następnego razu ;)

4 komentarze:

  1. Zaskoczył mnie i ucieszył dzisiejszy wpis ;) W miarę jestem na bieżąco, bo śledzę stronkę na fb :) Wspaniałe te nowe nabytki w kolekcji, szczególnie figurki i trampki urokliwe ;)
    I wyprawka dla Niny jest śliczna :)
    Fajny pomysł z tym przesyłaniem pocztówek :)
    Pozdrawiam
    Szkicotek

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne nowe figurki ♥
    Maks ma urodziny tego samego dnia co ja ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale synek już duży! Gratulacje :-) Emilka od września idzie do żłobka, ale takiej pięknej wyprawki jeszcze nie mamy. U nas tez Minnie jest na topie- Emi mówi Mimi i wszędzie ją wypatrzy. Pozostałe zakupy przecudne- gdzie Ty to wszystko trzymasz z dala od rąk córy? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no, wysoko lub za szybką z dala od niej ;D

      Usuń