środa, grudnia 31, 2014

Pinsowy haul

Hej kochani!

Chciałam tego posta napisać dzień przed świętami, ale problem był taki że nie które z pinsów które pozamawiałam nie doszły wtedy jeszcze do mnie.
Teraz jednak mam jak zrobić pinsowy haul ostatniego miesiąca ;)
Oto i przypinki które wpadły w moje łapki:









Jak widać główną częścią mojej kolekcji są Simba i (od niedawna) Anna :)

Gdy reszta mi dojdzie porobię fotki znowu, teraz jednak chcę wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku 2015 ;)


4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że produkują takie przypinki :-) Z chęcią bym sobie takie poprzypinała do torby :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypinki super :D
    Swego czasu nosiłam mnóstwo takich ozdóbek przy piórnikach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny wpis? Czekamy już 1,5 miesiąca... :/

    OdpowiedzUsuń