niedziela, listopada 23, 2014

Nowe Disneyowskie naklejki z Japonii

Ostatnio nie kupuję już tak często naklejek, ale na te z Japonii jeszcze sobie od czasu do czasu pozwalam ;)
W tym miesiącu kupiłam sobie nowe arkusze z Krainy Lodu, Minnie i Daisy oraz z Chipem i Dale'm.
Z faktem że chcę poblogować trochę więcej w grudniu i co niektóre rzeczy zachowuję właśnie na świąteczny miesiąc dodaję fotki naklejek żeby zapełnić pustkę na blogu ;)

Wpierw Kraina Lodu



^ Spora plansza naklejek z mało znanymi wektorami ;)


^ Naklejki do kalendarzyka, są bardzo malutkie :)

Minnie i Daisy

No i bardzo kolorowe i typowo 'kawaii' naklejki z Chip i Dale

Do następnego razu kochani :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Etsy.com :) Ja wpisuję Disney Japan Stickers i wynajduję wtedy takie właśnie cudeńka do mojej naklejkowej kolekcji :)

      Usuń
  2. Te naklejki z Krainy Lodu są takie ciepek świąteczne ;) Twoja kolekcja widzę ciągle rośnie... Gdyby te naklejki nie były do kolekcji, ozdobiłabym nimi gwiazdkowe prezenty ;)
    U mnie przygotowania do Świąt idą pełną parą, razem ze przyjaciółkami wzięłysmy się za tworzenie ozdób świątecznych (na przykład koników na biegunach na choinkę). Jakbyś chciała zerknąć to ozdoby prezentujemy na blogu Wierzbowej Chatki ;)
    Czy z okazji Świąt dołączy jakaś nowa panna do kolekcji?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej nikt nie doceniłby takich naklejek na prezentach (Nina jeszcze jest za mała, rodziców Disney nie interesuje no i pomimo że mąż ogląda ze mną filmy Disneyowskie wolałby napewno już naklejki z gry Crysis lub Battlefield niż z księżniczkowej bajki ;D )
      Daj linka to z chęcią do was zajrzę, u ciebie nic takiego ostatnio nie widziałam? :)

      Niestety, żadnych nowych lalek, mąż ufundował mi tylko jednego pina (brożka,przypinka) gdyż ja mu kupiłam bluzkę z jego ulubionej gry.
      Oboje bardziej inwestowaliśmy w ozdoby świąteczne i prezenty dla małej niż na wypasione upominki dla nas :)

      Usuń