piątek, października 17, 2014

Znaczki Pocztowe

Wiem, że niektórzy z was czekają na nowego posta z Aurorą, ale niestety musicie czekać najwcześniej do niedzieli.
W ten, mian weekend, mianowicie dzisiaj, mamy znowu gości i tym razem jeden z gości będzie dość wyjątkowym gdyż z mężem pierwszy raz go poznamy, tak więc chwilowo mam inne sprawy na głowie,woot,woot ;)

Na dzień dzisiejszy postanowiłam wstawić fotki kilku nowych znaczków z mojej kolekcji.
Zapewne większość z was zapomniała że zbieram także znaczki pocztowe z bohaterami Disney'a,innych filmów animowanych i komiksów?
Pewnie tak bo ostatni post na ten temat został dodany pod koniec 2012 roku lub na początku 2013.
Kupować też za dużo nie kupowałam bo nie jestem tak zażartym miłośnikiem filatelistyki....

No dobra, aby nie przedłużać dodaję fotki :)

 Nareszcie mam całą serię znaczków z Króla Lwa! :) (tak przynajmniej mi się wydaje,heh)


 Tak, Poczta Polska też zaangażowała się w wydawanie znaczków Dinseyowskich ;)
Mam nadzieję że zobaczymy jeszcze jakieś wzory z tej serii na polskich znaczkach <3

Może kogoś z moich młodszych czytelników natchnę ochotą na zbieranie znaczków?
Jest to dość tanie hobby, a i na Allegro dość łatwo jest o Dinseyowskie znaczki, to hobby niestety kuleje, i co raz mniej jest kolekcjonerów gdyż starsze pokolenia zaczynają wymierać, a młodsi wolą zbierać inne rzeczy ;(

Życzę wam udanego weekendu kochani :)

Czy ktoś z was zajmuje się bądź zajmował zbieraniem znaczków? :)

1 komentarz:

  1. Wow, nie wiedziałam, że były też takie kreskówkowe znaczki! Kiedyś zbierałam pocztówki z dawnych lat i miałam wtedy też mnóstwo znaczków, ale głupia byłam i wszystko sprzedałam za grosze... Do dziś tego żałuję ;((

    OdpowiedzUsuń