wtorek, października 07, 2014

Zamówiona!

Osiem minut temu zamówiłam różową LE lalkę Aurorę ze DS, mam nadzieję że moje zamówienie przejdzie <3
Jeżeli wszystko pójdzie ok będziecie mogli spodziewać się recenzji w najbliższym poście ;3
Najciekawsze jest to że szwedzki DS z którego ją zamówiłam miał lalki dostępne równo o dziewiątej podczas gdy sklep angielski jeszcze ich nie miał?
No cóż, szwedzki sklep oznajmił na swojej stronie FB że lalki wyjdą dziś o dziewiątej, tak więc moje sumienie powinno być czyste ;p

7 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczna! Szczególnie ta suknia :-) Dasz się córeczce bawić tymi wszystkimi cudeńkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie nie, te lalki nie są do zabawy dla dzieci tylko są lalkami dla dorosłych kolekcjonerów. Mając na uwadzę ile są teraz warte dając takie lalki dziecku to jak utopienie pieniędzy przeznaczonych na samochów bo tyle są warte razem. Sześć lalek które mam teraz kolekcji jest już prawie tyle warte co BMW męża z 2001 roku, tak więc jak na lalki to sporo ;p

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam. Ale mam wizję jak Twoja córa stoi pod półką i płacze, że chce lalkę :-P

      Usuń
    3. Lalki będzie miała, ale te przeznaczone dla dzieci ;) Co do płaczu to nie sądzę żeby było tak skrajnie. Mieszkając w domu w którym mama ma swoje zabawki, tata swoje i ona swoje, będzie wiedziała że oprócz przyglądania im się nie bedzie mogła za dużo przy nich grzebać.. Według kolekcjonerów którzy mają dzieci, lub tych starszych którzy przeszli przez cały cyrk niby nie jest tak jak sobie ludzie wyobrażają, a też myślałam że dzieciaki cały czas żebrzą o zabawki rodziców :P Z resztą zobaczymy jak bedzie, wszystko powinno się okazać gdy mała skończy około 3 latka ;)

      Usuń
  2. Ja dziś widziałam na DS taką samą lakę, miała taką samą sukienkę, tylko że niebieską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli miałaś kasę, podobała ci się to trzeba było ją kupić sobie, te lalki wiecznie w DS nie będą wegetować ;)

      Usuń