piątek, sierpnia 01, 2014

Trochę dla mnie, trochę dla Niny

Dziś sporo rzeczy przyszło do nas, tunika My Little Pony z Asosa dla mnie, Ciuchy z Disney Store dla Niny oraz nowy kubek do domu, oraz ręcznik z Anną i Elsą ze szwedzkiego sklepu zabawkowego :)
 Stare kucyki są równie urocze co te nowe ;)

 Trochę nowych ubranek na kolejne pół roku. :)
No i na koniec kubeczek z Alicją w Krainie Czarów.
Na ten kubek czaiłam się już na Amerykańskim Disney Store, ale bałam się cła.
Gdy wybierając ciuszki dla małej na szwedzkiej stronie zobaczyłam kubeczek musiałam go mieć, i bez większego namysłu dodałam go do koszyka.
Naprawdę pomysłowy kubek :)

3 komentarze:

  1. Wow, ale fajne rzeczy zamówiłaś! Najbardziej podoba mi się ręcznik z ''Frozen'', ciuszek z motywem z ''Króla Lwa'' i kubek (chociaż na pierwszy rzut oka myślałam, że są to postawione na sobie trzy kubki!) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kubek z Alicji ! A może tak sesja z Darią ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuu, ten kubek wymiata *o*

    OdpowiedzUsuń