piątek, sierpnia 01, 2014

Natti, Natti

Czyli po szwedzku pieszczotliwe dobranoc ;)
Właśnie biorę się za jedzenie kolacjo obiadu. 
Pizza kebabowa (jak widać ja jako naczelny dzikus jem pizzę z samym sosem i z serem, zawsze ściągam mięso i zostawiam z dwa trzy kawałki tylko bo inaczej jest tego dla mnie za dużo :P)
Wybaczcie za ten syf na stole, ale mała lubi rozlewać swoją wodę gdy się nie zauważy po całym stole, co się kończy właśnie takim oto wyglądem, dopiero jutro mam w planach ogarnięcie go. ;o

Życzę wam miłego piątkowego wieczoru kochani <3

2 komentarze:

  1. Cześć :-) Zaglądam sobie do Ciebie czasami, i postanowiłam, że tez zaszaleję i kupię sobie, znaczy córeczce :P, jakąś lalkę Disneya. Mieszkam w Polsce, więc zaczęłam od allegro i upatrzyłam http://allegro.pl/lalka-bella-z-kolekcji-disney-animators-42cm-belle-i4441696089.html. Już kiedyś je widziałam, ale były dużo wyższej cenie. Kupiłam kopciuszka, podsyłam linka, bo może też na jakąś polujesz :P A w ogóle Nasze córeczki są w podobnym wieku- moja Emilka ma osiem miesięcy. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta Bella jest piękna, sama myślałam ją kupić ale stwierdzłam że nie ma na nie miejsca xD
      Ja mojej kupiłam pluszową Śnieżkę jako pierwszą lalkę, w planach mam kupno reszty księżniczkowego gangu, ale ciągle zapominam dokupić jakąś nową szmaciankę z DS :P

      Cieszę się że czytają mnie też inne mamy :D

      Pozdrawiam Cię i twoją Emilkę :)

      Usuń