piątek, sierpnia 22, 2014

Disneywoski haul tygodnia

Hej moi drodzy!

Dziś chcę wam pokazać co w tym tygodniu przyszło do mnie z za oceanu ;)

Nr.1: Taśma klejąca z Kubusiem Puchatkiem z Japonii.

Wysyłam dość dużo listów. Ostatnio nawiązałam kontakt z moją starą najlepszą przyjaciółką z Polski, postanowiłyśmy zostać pen palsami (ma to jakąś polską nazwę??).
Tak to wymieniam się też dość dużo karteczkami (tak, od dwóch lat zbieram kartki do segregatora,głównie ze względu na motywy Disneyowskie ;D) i lubię po prostu wysłać ładnie przyzdobione listy, zazwyczaj odbiorcy się cieszą na widok listów ode mnie, a o to mi właśnie chodzi.  ;D


 Taśma z Puchatkiem ma śliczny książkowy motyw, nie jestem ogólnie fanką KP i nigdy nie byłam, ale muszę przyznać że ta rolka wydała mi się prześliczna i warta kupna ^w^

Kupiona na Modes4u.com

Nr.2: Bransoletka gumowa z Króla Lwa

Tak, a więc, może i tego typu bransoletki pasują lepiej dzieciom i nastolatkom przechodzącym przez okres emo/punk/goth a nie dziewczynie po 20'stce z jednym dzieckiem i drugim w drodze, ale przecież cały mój blog jest takim środkowym palcem do powszechnych przekonań dzisiejszego społeczeństwa ;D



 Musicie przyznać że motyw wyjęty prosto z filmu, obrobiony graficznie na kadr z komiksu wygląda czadowo?
Dla mnie było jedno pewne, muszę mieć tę bransoletkę, i będzie ona pewnym dodatkiem do moich Disneyowskich tshirtów ;)

Kupiona na Ebay'u :)

Nr.3: Komiksowe skarpetki ze Śpiącą Królewną

Skarpety jak skarpety niby, ale przecież takich na codzień się w sklepie nie widzi ;D
Kadry ze starych komiksów z Aurorą i czeredą.
Chyba możecie się już domyślić że mam słabość do komiksowych motywów na ciuchach i ozdobach? :D
 Kupione na Ebayu :)


Nr.4: Bluzka z Księżniczkami z Hot Topic.

Rzadko w HT można dostać coś typowo księżniczkowego.
Bardzo spodobał mi się dresowy wygląd bluzki z księżniczkami na kwiecistych tłach.
Bluzkę miałam już okazję nosić i powiem wam że należy do moich garderobowych faworytek ;)
Kupiona na Hottopic.com


Tak w ogóle kochani, stworzyłam stronę Facebook dla bloga. 
Zawsze kiedy będzie jakiś nowy post będę dodawała notkę tam na temat danego posta i być może nawet indywidualne posty jeżeli będę miała na to czas i ochotę (that's what bloggers do on FB,right?).

Zalajkujcie mnie tam jeżeli chcecie! :)

3 komentarze:

  1. Fajne skarpetki. Hah też lubię komiksowe motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcjonerskie kartki... rany, też je kiedyś zbierałam... kiedy to było! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie są te gadżety! Komiksowe motywy są świetne i jeszcze ta taśma z Kubusiem Puchatkiem. Idealna do ozdabiania listów. :)

    OdpowiedzUsuń