środa, lipca 16, 2014

Spacerek

Hej wam!
Dzisiaj był pierwszy upalny dzień od prawie tygodnia!
Tak to codziennie u nas lało lub było po prostu zimno...
Nie powiem u nas ostatnio dzieje się dość mało i każdy dzień się wlecze przeokrutnie, mąż ma teraz wolne tak więc nie jest tak tragicznie. no i w końcu możemy spędzić rodzinnie czas :)
Dziś mam dla was (jak nigdy) zdjęcia ze spaceru, przy okazji postanowiłam też pokazać wam jak moja ostatnio kupiona bluzka z Anną i Elsą od Disney Store się na mnie prezentuje :)
 Ja z młodą :3
Jak widać rzucie torby od wózka było ciekawsze od zdjęcia z matulą ;3
 Lepsze zbliżenie na bluzkę :D
Tak wiem, portki dość wstrętne, ale na taki casual look ujdą :)
Mam na Asosie upatrzone dwie pary krótkich spodenek, a musicie wiedzieć że ciężko jest dobrać coś na dupsko w moim rozmiarze xO
 Zdjęcie z okolicy... to chyba pierwsza taka fotka na moim blogu, oj teraz to poczułam się jak 'prawdziwa blogerka' bo chyba każdy bloger ma chociaż jedno takie zdjęcie miejscowej fauny i flory  ;D

1 komentarz:

  1. Jakoś nie mam w swojej szafie zbyt dużo koszulek z nadrukami (no, odjąć te piłkarskie...), ale taką chyba sama bym założyła... mam słabość do animowanych postaci :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń