środa, lipca 09, 2014

Przygotowania do urodzin

Haj,haj!

Nina dziś skończyła 11 miesięcy. Boniu, jak ten czas szybko leci, moja mała w przyszłym miesiącu skończy pierwszy rok życia.
Ja jeszcze pamiętam poród tak jakby to było wczoraj a tu co? Mam już dużą babkę w domu ;D
Pierwsze urodzinki trzeba będzie hucznie urządzić.
Na urodzinach dziecięcych, zwłaszcza na tych pierwszych, przeważnie jest jakaś tematyka.
Nie trudno chyba zgadnąć że tematyką urodzin Niny będzie Disney, a dokładnie księżniczki ;D
Już większość rzeczy mamy, dużo z nich przejęli moi rodzice gdyż u nich będzie  główna impreza.
Oto kilka z rzeczy które nadal u nas są:

Tak to co u nas? 
Mąż ma urlop i całymi prawie dniami nas teraz nie ma w domu, jest gorąco jak w Afryce tak więc człowiek korzysta :)
W sobotę tak jak mówiłam byliśmy z mężem na JWS2 i myślę że nie długo dodam moją małą recenzję filmu. Kiedy? Tego nie mogę powiedzieć bo nie chcę wam skłamać ;o
Na koniec zdjęcie z przed dwóch tygodni gdy byliśmy na wystawie kotów.
Ja oczywiście bluzę z Króla Lwa założyłam na garba, bo przecież trzeba pokazać że jest się miłośnikiem kotów tych dużych rysunkowych i małych prawdziwych ;)

2 komentarze:

  1. Uroczą masz córeczkę :)
    Widzę, że lubi kotki jak mamusia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba zrobić dużo zdjęć, żeby mała miała pamiątkę po takich księżniczkowych urodzinkach :-D

    OdpowiedzUsuń