poniedziałek, lipca 21, 2014

Podsumowanie dnia...

Hej,hej!

Dziś poniedziałek, a co to przeważnie oznacza?
Poczta! ;D
Nie przyszło nic nie wiadomo jak spektakularnego, po prostu naklejki które zamówiłam do mojej kolekcji naklejkowej. 
Księżniczki i naklejki z Krainą Lodu z Korei.
Azjaci, w szczególności Japonia i Korea robią cudne naklejki które są kolekcjonowane przez wielu ludzi, są po prostu zbyt słodkie <3
 Naklejki są  banalnym hobby, ale szczerze mówiąc te wszystkie unikatowe wektory bardzo mnie do tego hobby przyciągają, mimo że obiecałam sobie że do tak 'głupkowatego' hobby się nie zniżę, a tu jednak klops.  
Może to dlatego że sama wcześniej dużo rysowałam, i po prostu lubię dobrze narysowane postacie? Muszę przyznać że te azjatyckie naklejki mają coś w sobie,heh :)

Byliśmy z także z małą nad morzem. 
Zaprowadziłam moją małą rodzinkę w nowe miejsce.
 Było półtora godziny chodzenia w tą i z powrotem , mąż i mała trochę stękali, ale szczerze mi się trochę ruchu przydało, i myślę że codziennie powinniśmy urządzać sobie takie długie spacery ;D



3 komentarze:

  1. Świetny taki spacer ; D

    http://bajeerancko.blogspot.com/2014/07/cztery-apy-tag-moj-zwierzecy-przyjaciel.html Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a tam od razu głupkowatego, po prostu oryginalna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę masz sporą kolekcję ; D

    OdpowiedzUsuń