piątek, lipca 18, 2014

Piaskowe rzeźby

Hejka!

Dziś w naszym cichym, skromnym miasteczku odbył się coroczny konkurs w którym grupka rzeźbiarzy z trzech różnych krajów (Szwecja, Włochy,Litwa) mieli okazję wykazać się i stworzyć niesamowitne dzieła z piasku.
Rzeźby dość ciekawe, a jedna nawet była komiczna. 
Zawiodłam się niestety trochę bo miałam nadzieję na większą ilość tych cudeniek, niestety ulepiono ich tylko 5.
No cóż, jakie miasto,taka wystawa xD
Oto i fotki z dzisiejszego dnia:

 Niestety zdjęcie zrobione od złej strony, ale ten wynalazek ma przedstawiać wielką muszlę ;)

 Ryba płetwonurek, nie żeby ryby wymagały butli tlenowej pod wodą :D
 Jedna z moich ulubionych, starszy, grubszy facet palący faję i pijący winko w wannie. :)
Nie wiem czemu ale widząc tę rzeźbę do głowy przyszedł mi Józef Oleksy w trybie 'just chillin'' xD
 Zdecydowanie moja ulubiona rzeźba, chłopiec wypatrujący gwiazd <3

Aż niesamowite jakie to cudne rzeczy można wykonać z odrobiną (a może i z dużą ilością) talentu.
Oj, gdyby człowiek tylko był taki zdolny :)

Potem postanowiliśmy przejść się po najbliższym parczku gdyż sam pobyt na tej naszej niby plaży był stanowczo za krótki....
Duma i chluba Kalmaru, zamek Gustava Vasy 
(trochę jakby zdziwiony ten zamek? :D)


Obczajanie kaczków było wyjątkowo interesujące dla małej :p
No i na koniec wspólne zdjęcie z Ninulą :)
Jeszcze 3 tygodnie i będę miała roczniaka w domu <3

A wy, jak spędziliście dzisiejszy dzionek? :)

2 komentarze:

  1. Tak, ta ostatnia jest świetna. Dobre i pięć, zawsze jakaś nowość do sfotografowania.

    [a że mam słabość do wszystkiego, co ma w jakimkolwiek stopniu szwedzkie pochodzenie, pewnie bym fotografowała jeszcze dłużej, niż zwykle]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiedziałam że czyta mnie taka zawzięta miłośniczka Szwecji! :D
      Miło mi Cię gościć w moich skromnych ,blogowych progach, Wirginio <3

      Usuń