sobota, lipca 05, 2014

Koc i bluzka z Krainy Lodu

Hejoł moi drodzy!

Dziś chcę wam pokazać moje dwa nowe dodatki do rzeczy z KL które mam w posiadaniu.

Pierwszą rzeczą jest koc na który czaiłam się już no nie wiem jak długo.
Ciągle zwlekałam z zakupem ze względu na brak kasy, lub po prostu zapominałam że zalega na mojej liście rzeczy do kupienia ;)
Koc jest wielki i bardzo mięciutki. Nadaje się świetnie zamiast kołdry teraz w lato, a nawet na zimę.



Powód dla którego kupiłam ten koc? Wektory 2d oczywiście, zwłaszcza ten z Elsą bo wektor Anny bardzo często się widzi.

Druga rzecz to bluzka od Disney Store, równie z wektorem 2D Anny i Elsy

Zdecydowanie moja ulubiona bluzka z KL jak dotąd :)

Tak na marginesie. chyba nie ominęły was nowe plakaty z Wielkiej Szóstki?
Honey Lemon jest prześliczna :) Jasne, coś z Roszpunki w sobie może i ma, ale nie tak bardzo. Wydaje mi się że owal twarzy jest inny. Roszpunka ma bardziej zaostrzoną brodę, Honey wygląda mi na bardziej pyzatą.

2 komentarze: