poniedziałek, lipca 14, 2014

FMA vs BH6?

Co raz więcej informacji na temat Wielkiej Szóstki zaczyna do nas dosięgać. 
We wtorek ma wyjśc nawet dłuższy zwiastun BH6.
Przy tym natłoku informacji o naszych nowych hirołsach zauważyłam pewne tycie podobieństwo pomiędzy głównymi bohaterami serii mang i anime (które z resztą były moimi ulubionymi przez dłuższy czas, i do dziś żywię miłe wspomnienia dla tej mangi) Fullmetal Alchemist oraz Hiro i Baymaxem z Wielkiej Szóstki:

Czy tylko mi ci bohaterowie skojarzyli się ze sobą? :)
Dwaj bracia i jeden z nich uwięziony (lub przeniesiony jak kto woli) do ciała blaszanej zbroi/miękkiego robota. Dość podobne to wszystko.
Co prawda dobrze wiem że samo story jest zupełnie inne (fabuła FMA jest o wiele bardziej ciekawsza, no ale nie dziwota z fatkem że nie jest to anime dla najmłodszych).
Nie mówię że Disney zgapił od Arakawy, po prostu wydało mi się śmieszne jak podobne te pary braci są tak porównując ich :)

A, no i tak na marginesie:

Honey Lemon wygląda świetnie, uwielbiam jej cywilny strój, taka hipsterka z niej słodka^^
Może i w jej hirołsowym stroju wygląda trochę jak Roszpunka, ale w stroju cywilnym jest zupełnie inną dziewczyną i uważam że nie da się Punzie i Honey pomieszać ze sobą :)
GoGo Tomago na początku do mnie nie przemawiała, wszystko przez ten kombinezon do walki.
Ale dziewczyna wygląda przebojowo w cywilnych ciuszkach, i szczerze mówiąc cieszę się na nią tak samo jak na Honey Lemon, Hiro i Baymaxa :)

Tyle ode mnie jak na dziś kochani, do następnego razu ;)

2 komentarze:

  1. Ja już czuję,że właśnie Honey polubię najbardziej :D
    Matko!Ja chcę już obejrzeć ten film!

    OdpowiedzUsuń