czwartek, lipca 31, 2014

Figurka Bambi z serii Enchanting Collection

Hej wam kochani,

Tygodniową przerwę od bloga sobie zrobiłam gdyż dużo się działo.
Cały czas jesteśmy po za domem, robiliśmy zakupy (trochę nowych mebli do salonu i szafka do pokoju Niny).
Mężowi za tydzień urlop się kończy tak więc korzystamy ile możemy z jego obecności w domu przez co blog schodzi na bok ;)

Dziś co prawda przyszła do mnie wyczekiwana przesyłka z Wielkiej Brytanii.
Tym razem nie są to naklejki czy inne duperele, a coś bardziej porządnego, coś czego dawno nie było na blogu.

Minowocie nowa figurka do mojej Disneyowskiej kolekcji! :)

Oto i on, młody Bambi z serii Enchanting Collection:







Figurka urocza i tania w stosunku do innych figurek Disneyowskich jakie są dostępne na rynku.
Bambi ma oryginalny wygląd, ale myślę że szyja jelonka jest trochę za długa i że nogi ma za chude, ale to lepiej widać na żywca ;)

Postanowiłam założyć kolekcję figurek z samym Bambim lub Faline.
Kilka ich już mam i myślę że skoncentrowanie się na jednej postaci może ładnie oddać jak różni artysci podchodzą do danego stworzenia/ postaci.
Dlaczego akurat Bambi?
Tak jak powyżej napisałam, bo już mam ich kilka sztuk, bardzo lubię jeleniowate stworzenia, no i sam jelonek Bambi jak i jego film przypominają mi moje wczesne dzieciństwo.
Bambiego obejrzałam po raz pierwszy na pirackiej kasecie wideo którą mama kupiła mi w 1993 roku, czyli czas zanim pojawił się Król Lew i chmara innych filmów Disney'a i prawdziwymi polskimi dubbingami wspieranymi przez polski wydział The Walt Disney Company. :)

Oto i moja kolekcja Bambioszków jak dotąd (w drodze jeszcze jeden jelonek w wieku emerytalnym ;D)
Duży Bambi,Feline i malutki Bambi leżący w trawie są porcelanowymi figurkami  z serii WDCC
Bambi z motylem produkcji Jim'a Shore'a i nowy chłopak z Enchanting Collection są z kleju. :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne figurki! Jak oglądałam Bambiego to zawsze płakałam w pewnych momentach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mój pesel już niezbyt świeży, ale Bambi zawsze mnie wzrusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupic taki figurki bambi??????

      Usuń
  3. Jak kupic ta figurke ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pokazane figurki kupowałam przez Ebay'a. :)

      Usuń
  4. Przepiękne są te figurki bardzo bym chciała takie figurki bambi

    OdpowiedzUsuń