piątek, czerwca 27, 2014

Szczerbatek i spółka u nas w kinach!

Hej,hej kochani!

W przyszły piątek odbędzie się w Szwecji premiera 'Jak Wytresować Smoka 2'.
My z mężem zabukowaliśmy dziś wypad do kina na przyszłą sobotę.
Akurat w przyszłym tygodniu 3 lipca minie pierwsza rocznica naszego ślubu, oraz mąż oficjalnie rozpocznie swój  miesięczny urlop, tak więc będzie to przyjemny sposób na spędzenie miło wspólnie czasu, tym bardziej że ta animacja i mężowi przypadła do gustu ;)
Chcieliśmy iść co prawda na seans po angielsku w 3D, ale jest on grany o 21:15.
Nie możemy pozwolić sobie na pójście do kina tak późno wieczorem ze względu na Ninę i moich rodziców którzy się nią zajmą, tak więc idziemy na szwedzką wersję w 3D o 18:30.

Bileciki kupione i w przyszłą sobotę przed seansem odbierzemy je ;)

Tak to co poza tym?

Jutro w naszym miasteczku odbędzie się wystawa kotów, tak więc pojedziemy na naszą pierwszą w Szwecji wystawę kotełków :D

Jeżeli uda nam się porobić kilka zdjęć wrzucę je tutaj, to blodżysko trzeba na nowo trochę ożywić ;)

Macie jakieś plany na ten weekend? :)

3 komentarze:

  1. Byłam już na tym filmie.Nie chce spoilerować ale jeśli łatwo wzruszasz się na filmach to zaopatrz się w chusteczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, co prawda jeżeli chodzi o śmierć pewnego bohatera to wiem, ja akurat
      jestem osobą która czyta spoilery pomimo że tak naprawdę nie chcę poznawać treści filmu przed obejrzeniem xP. Dość łatwo się wzruszam, tak więc napewno dostanę
      'szklanych oczu' :)

      Usuń
  2. Mnie się udało być na filmie w zeszłą niedzielę i jakoś bardziej przypadła mi do gustu część pierwsza :/ Moja siostra już krzyczała, że chce część 3, ale ja wciąż uważam, że kontynuacja części pierwszej była nieco zbędna :// No ale cóż, to moja opinia :33 Miłego seansu :3

    OdpowiedzUsuń