wtorek, maja 06, 2014

Winxowa moneta z Bloom

Winx należy niestety do serialów które mają sporą nastoletnią i dorosłą fanbazę,ale niestety mało rzeczy jest kierowanych właśnie do starszych fanów.
Odkąd Nickelodeon wziął pod swe skrzydła markę deczko się w tym zakresie polepszyło, bo zaczęły pojawiać się lalki limitowanej edycji od Jakks Pacifics, ale niestety nie grzeszą one urodą, przez co myślę nad zakupem tylko jednej takiej lalki,pomimo że na codzień ślinię się na widok wszystkich Disneyowskich LE lalek jakie są jak dotąd dostępne.
Wciąż czekam na lalki wysokiej jakości z Winx,ale jak na razie muszę nacieszyć się moimi figurkami i...monetą.

W tym roku Turcja wydała kolekcjonerskie monety z trzema bohaterkami serialu, Bloom,Stellą i Florą, czyli ulubienicami większości fanów.
Byłam zdziwiona gdy je zobaczyłam, bo się nie spodziewałam czegoś takiego. Na dodatek są one dość tanie. bo jedna taka moneta kosztowała mnie 76 koron, a to moi drodzy, tutaj są malutkie pieniądze jakby nie patrzeć.
Na początek kupiłam Bloom, ale wczoraj zamówiłam także Florę i Stellę żeby mieć pełną kolekcję ;D

Oto i moja moneta z Bloom:

  Pudełeczko w którym monety dostajemy

 Pudełeczko ozdobne z którego można wyjąć monetę i włożyć na nowo
 Jak na taką tanioszkę to uważam że moneta jest i tak dobrze zrobiona. Widać że moneta przedstawia Bloom, a na żywo wygląda jeszcze lepiej

Do monety dołączony jest także stojak dzięki któremu możemy eksponować monetę na półce, zamiast od razu po zakupie ją chować do szuflady. Naprawdę duży plus dla producenta :)

Dość nie typowe że Turcja stoi za jedną z pierwszych Winxowych kolekcjonerskich rzeczy, spodziewałabym się czegoś takiego po Włochach, no ale nie ma co narzekać ;)
Jeżeli ktoś z was jest fanem serialu i myśli nad sprawieniem sobie tych monet to znajdziecie je na Ebay'u w tym sklepie: Monety Winx MaxGrey

5 komentarzy:

  1. Mam małe Winxówny ( chyba Mattelowskie ?) i jestem wielką fanką ich dłoni i stópek . To bardzo fotogeniczne laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. To moja Florka : http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2013/07/winx-flora.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą Florę tylko że w jej oryginalnym ciuszku :) W zasadzie zostawiłam sobie moje pierwsze 3 Winxowe lalki, a resztę sprzedałam rok temu (miałam ich 23 lub 24).
      Chcę kupić Bloom Harmonix Comic Con i Believix Comic Con. To jedyne Jakksowskie lalki jakie mnie obchodzą :3

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na:
    http://zycie-lwicy-neli-i-lwa-mheetu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń