środa, maja 21, 2014

Myślę kupić moją pierwszą Pullip....

Tak jak w tytule,zastanawiam się nad zakupem mojej pierwszej laleczki Pullip.
W poście o nowych Sailor Moon wspomniałam o tym że chciałabym kupić Pullip Usagi,ale zmieniłam zdanie, i na Ebay'u jest Pullipka,która pasowałaby do stylu z wieków 1700 i 1800 które zdecydowałam się nadać lalkom.
Jest to Pullip Kopciuszek:
Bardzo podoba mi się jej naturalny wygląd i delikatne rysy twarzy.
Jej ubranka podobne są na dodatek do tych Kopciuszka Disney'a :D

Będę chciała dokupić także drugą Pullip w 'księżniczkowych; ubrankach.
Mam pewien pomysł na historyjkę którą bym chciała odgrywać z obydwoma lalkami, ale jeszcze dużo mam do przemyślenia, i najpierw chcę zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne rzeczy do szafki w której będą stały, czyli stolik, szafa,półki i inne ozdoby na styl dawny.
Na razie kupiłam dywanik z który chyba dobrze dobrałam, i kanapę, najtańszą na razie z Ebay'a którą będę musiała wymienić gdy kupię Kopciuszka.
Mebelki mam już upatrzone,teraz tylko trzeba mieć na wszystko fundusze xD
Na Kopciucha (którego imię się zmieni,nie wiem jeszcze na jakie co prawda) mam odrobinę odłożone i myślę że na początku albo w połowie czerwca będę miała już na lalę :)

Od wielu miesięcy korcą mnie te lalki i możliwość wykonywania sesji zdjęciowych z ich udziałem, a te wszystkie wasze lalkowe blogi kochani tylko mnie pogłębiają w tej chcicy ;D

Ci z was co mają już nie jedną lalkową sesję zdjęciową za sobą,macie jakieś rady dla nowicjuszki?
Co jest potrzebne do zrobienia dobrych zdjęć lalkom, i co się u was najlepiej sprawdza? :)

2 komentarze:

  1. Śliczna ta laleczka, a z tego co wiem od znajomych, które mają Pulipki, to wybór tej lalki jest świetnym pomysłem ;)
    Też kiedyś myślałam o kupieniu takiej, ale na razie mnie nie stać, więc ten zakup odkładam na później... Duuużo później XD
    Jeśli chodzi o robienie zdjęć pulipkom, to pomysł jest bardzo fajny ;)
    Do zdjęć najważniejsze jest dla mnie dobre tło i oświetlenie, bo bez tego większość zdjęć mi nie wychodzi ;)
    Fajnie jest też dobrać odpowiednie rekwizyty do sesji np. robiąc zdjęcia na trawniku można dać lalce kilka kwiatków :D

    Pozdrawiam
    http://chanelka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń