poniedziałek, maja 26, 2014

Mój Pierwszy Własny Dzień Matki

Co prawda 26 Maja dobiega końca, ale jeszcze wyrobię się z tym postem,heh :)

Mam nadzieję że złożyliście życzenia swoim mamom, ja złożyłam przez telefeon, no i właśnie moja matka uświadomiła mi że hej, to i moje święto teraz :D
Szczerze mówiąc to nie zajarzyłam od razu,bo jest to dzień jak codzień, ale spojrzałam na Ninę i ten drobny fakt doszedł do mnie.
Ta mała istotka która teraz nie ma mi jeszcze nic logicznego do powiedzenia, za rok lub dwa będzie mi składała życzenia z okazji dnia mamy.
Oj, czas naprawdę szybko leci....
Wspólna fotka w bluzkach z KL  ;)
Fajnie byłoby zrobić z tego taką tradycję i co roku robić zdjęcia w takich ubrankach.
Czyli co, w przyszłym roku zdjęcie w bluzkach z Wielką 6? 
Może,heh ;D

Życzę wam miłego wieczoru, spędźcie go należycie z waszymi mamami/dziećmi! :)

2 komentarze:

  1. Śliczna mała :-) Moja czterolatka na dzień mamy sama się ubrała i złożyła mi życzenia z samego rana :-D Dzieci strasznie szybko rosną :-D

    OdpowiedzUsuń