sobota, maja 24, 2014

Lodowo u nas....

...to znaczy, nie tyle co lodowo, bo i do Szwecji doszło lato (dziś 'rozdziewiczyłam' moją nową sukieneczkę w białe grochy x3), ale mąż odebrał dzisiaj paczkę z bluzeczką córki na której widnieją Anna i Elsa w 2d. 
Bluzeczka mi przypadła bardzo do gustu, ponieważ tego wektora jeszcze nie widziałam. 
Uważam że Anna wypadła bardzo fajnie, koniecznie będę musiała Ninie zrobić w niej zdjęcie,heh :)
Lepsze zdjęcie samych dziewczyn

Na dodatek mąż postanowił dzisiaj nareszcie zawiesić mój plakat z Krainy Lodu, zdecydowaliśmy się że będzie on wisiał w salonie, i myślę że był to bardzo dobry wybór, a plakat jest przepiękny <3
Kupiony w naszym pobliskim sklepie zabawkowym. Ujrzałam go akurat gdy wychodziliśmy.
Sprzedawcy zaczynają nas tam chyba poznawać, bo jako jedyni odwiedzamy działy z lego i lalkami tak napastliwie, mając przy tym niemowlę, a na widok tego plakatu aż zapiszczałam z zachwytu trzymając Ninę. Sprzedawca aż się trochę uśmiechnął wtedy, no ale hej, za dwa lata myślę zapytać się ich o ewentualne miejsce pracy gdy skończy mi się macierzyński.
Praca w sklepie zabawkowym byłaby dla mnie najlepszą pod słońcem ;)

Tak po za tym to co tu więcej mówić, laleczka Pullip Cinderella jest w drodze :D
Czekają czyli was foto sesje lalkowe :)
Tak dużo gadałam na temat lalki że mąż postanowił mi po połowie ją kupić (po połowie bo drugą połowę ceny muszę mu oddać,heh).
Myślałam także nad Pullip Classical Alice i Karen, ale ich loki trochę mnie odstraszyły.
Zobaczę, może w przyszłości skuszę się na Alice, na razie sama Dahlia (bo zostaję przy prawdziwej nazwie tej panny) będzie musiała mi starczyć.

Tak w ogóle, ci z was którzy ominęli ten malutki szczegół ze świata animacji Disney'a.
W tym tygodniu wyszedł pierwszy teaser Big Hero 6.

Nie wiem jak wam, ale mi się Hiro (chłopaczek) bardzo podoba. Powiedziałabym że wygląda bardziej rysunkowo niż nie które postaci w Krainie Lodu.
Robot Bymax jest przeuroczy, w szczególności gdy stara się sięgnąć do piłeczki, a ta mu ucieka.:3
Zdecydowanie jestem bardziej nakręcona na ten film niż byłam na Ralph'a Demolkę.
Czekam na ujawnienie reszty ekipy z filmu <3
Jedno jest pewne, napewno kupię lalkę Hiro jeżeli taka wyjdzie, to będzie wtedy moja pierwsze męska lalka :)

2 komentarze:

  1. Czy działa Ci Disneypolska forum? Bo u mnie pojawia się komunikat o złośliwym oprogramowaniu...
    ~izaulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu u mnie wyskakiwał taki komunikat. Teraz już go nie ma, ale za to nie mogę się zalogować ;/

      Usuń