poniedziałek, maja 12, 2014

Figurki Winx

Wiecie co, mam wrażenie że ostatnio zaczął mi wracać lekki 'zajob' na punkcie klubu Winx.
6 sezon na tyle mnie wciągnął że aż postanowiłam odświeżyć pamięć i obejrzałam dwa pierwsze filmy które nie grzeszą jakością animacji i 'dziewczęce' teksty Stelli sprawiały że robiło mi się po prostu głupio oglądają je.
Jako jeden przykład mogę podać scenę w której szkoła Alfea jest atakowana, Stella wychodzi z tekstem 'muszę się przebrać'. 
Powiem tylko jedno..what the hell? o.0
Przynajmniej można się pośmiać chwilami, ale lubię Winx za kreskę i za wątek fantasy, tak więc mogę wybaczyć twórcom kiepskie dialogi :)

Wczoraj zamówiłam lalkę LE Bloom w jej Harmonix'ie, dziś natomiast doszły moje nowe figurki:





Winxówny są iście fotogeniczne, prawda? :)

Zaczynając od tego posta będę dodawała nazwę bloga w kącikach zdjęć.
Ostatnio założyłam konto na stronie Tynt.com która informuje o 'kracierzy' fotek z blogów.
Dzięki tej stronie dowiedziałam się że ludzie chętnie podbierają zdjęcia moich lalek LE z Krainy Lodu...
Nie mam nic przeciwko temu że ludzie się 'dzielą' moimi fotkami,ale chciałabym zostać chociaż poinformowana o tym.
Tak więc powoli wprowadzam koniec darmochy,a wam moi przyjaciele blogerzy radzę założyć konto na tynt.com i podpisywać zdjęcia :)

3 komentarze:

  1. Piękna kolekcja wciąż rośnie :):)
    Ja też sygnuję swoje zdjęcia - pozwoliłam kopiować je na tzw. użytek prywatny , ale chyba bym się trochę wkurzyła, widząc jak ktoś wstawia je jako własne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa pierwsze filmy - to jest jakiś trzeci?? Czy masz na myśli dwie pierwsze serie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Włoszech trwa produkcja trzeciego filmu który wychodzi tam we wrześniu :)

      Usuń