sobota, kwietnia 05, 2014

Zmiana nazwy bloga + tematyki

Wiem kochani że czekacie z niecierpliwością na posta o nowych limitowanych lalkach z Krainy Lodu. Zdjęcia mam już gotowe, teraz tylko muszę napisać tekst. 
Są co prawda dwie rzeczy które chwilowo sprawiają że nie dodaję nowego posta: rehabilitacja po operacji oraz chęć wprowadzenia zmian na blogu. 
Tak myślę sobie czy nie wrócić do dawnej tematyki bloga. Może nie którzy z was pamiętają że kiedyś blogowałam nie tylko o Disney'u, ale także o innych animowanych filmach i serialach które mnie akurat interesują, oraz o mojej codzienności.  
Ostatnio przeglądałam moje stare posty z czasów szkoły komiksowej i z 2012 roku, i tak szczerze mówiąc tęsknię trochę za prowadzeniem takiego osobistego bloga.
Zakładać nowego z kolei nie chcę bo szkoda mi całego archiwum tego bloga, wolę zachować ciągłość wydarzeń.

Tak myślę nad zmianą nazwy bloga.
Będę chciała wrócić do nazwy kawaiiania.blogspot.com jeżeli Blogger mi na to pozwoli.
Będę blogowała nadal o Disney'u, ale i o innych animacjach, o mojej codzienności, i trochę o Ninie, ale spokojnie nie będę pisała recenzji smoczków, bo sama nie lubię blogów o tym kierunku pomimo że jestem mamą, haha ;)

Co mnie natknęło na taką drastyczną zmianę? 
Kilka blogów Angielskich i Szwedzkich, oraz jeden Polski na których dziewczyny piszą o sobie oraz o ich nietypowych zainteresowaniach 'Disney,anime,gry, itd'.
Charakter mojego blogasa trochę będzie inny przez to że jestem mamą. ;)

Wprowadzę ten model bloga za nie długo. 
Na razie muszę dojść do siebie po operacji, i będę chciała wprowadzić nowy header.
Jak się zawezmę to blog będzie gotowy już na poniedziałek, a pierwszy post (Lalki) pojawi się w przyszłym tygodniu :3

Pod koniec maja będę chciała zrobić głosowanko i dowiedzieć się jak wam się blog podoba, czy coś powinnam zmienić w nim itd.

Z chęcią wrócę do starego stylu blogowania, bo będą to dla mnie kolejne posty przy których będę mogła powspominać czytając je ;)

Mam nadzieję że będziecie mnie dalej czytać, moi drodzy! :D


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miałam wycinaną zanokcicę w dużym palcu u nogi. To już moja druga operacja ( pierwszą miałam w styczniu u drugiej stopy), ale ta była gorsza od pierwszej, przez
      co ostatnie 2 dni spędziłam na prochach przeciwbólowych i o kulach D;

      Usuń
  2. Ja czytam nadal i czytałam wtedy kiedy była ta wcześniejsza nazwa :-D
    A w ogóle jaka operacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zanokcicę która została mi jeszcze po porodzie. W ciąży miałam problem z zatruciem ciążowych, które spowodowało opuchliznę między innymi stóp. Parę miesięcy po porodzie opuchlizna zeszła, a u dużych palców u stóp zostały mi wrośniętę paznokcie po bokach z czasów gdy stopy były 'grubsze'. Teraz już obydwie stopy mam naprawione i czekam aż lewa się zagoi :)

      Usuń
  3. dodasz notke o stronach gdzie zaglodasz np. o disneyu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie z tych które mam na myśli w tym poście tylko jedna blogerka jest fanką Disneya, taką konkretną. Jest to blogerka Charlotte, a jej blog nazywa się lilmisschickas.blogspot.com, bloguje ona głównie o
      modzie ale często też o Disney'u. Tak to zaglądam także do chanelka99. Blogspot.com gdy napisze nowego posta z sesją jej Disneyowskich lalek. Reszta to blogerki piszące o życiu które lubią anime i styl Japoński gyaru, ale miło jest poczytać blogi dziewczyn które mają trochę inny styl
      bycia i zainteresowania niż przeciętna nastolatka/ młoda kobieta :)

      Usuń
  4. Fajnie , że blog będzie miał posty związane nie tylko z Disneyem , ale także codziennym życiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że moi czytelnicy będą dalej mnie czytać :) Czasem mam ochotę napisać coś od serca lub po prostu coś na temat anime, MLP czy Pory na Przygodę, a prowadząc bloga tylko o Disney'u nie mogę zbytnio na to sobie pozwolić ;)

      Usuń