poniedziałek, kwietnia 14, 2014

Wojownicza Mulan na mojej bluzce

Mulan jest jednym z tych filmów Disney'a które wywołują u mnie najwięcej wspomnień z dzieciństwa. Gdy Mulan wyszła kinach miałam 8 lat.
Na wcześniejszą premierę dostaliśmy zaproszenie w McDonald'dzie.
Pamiętam że mama wymyśliła usprawiedliwienie na rekolekcje które miały miejsce w dniu premiery, która była o godzinie 9, taka ważna była religia w naszej rodzinie bo z lekcją przyrody lub Angielskiego już by tak nie przepóściła xD

Potem pamiętam jak z rodzicami biegaliśmy po całej Gdyni za zabawkami i ubraniami z Mulan.
Moja przyjaciółka też miała hopla na punkcie tego filmu i wyrobiłyśmy w sobie taką niezdrową, lecz koleżeńską rywalizację w kategorii 'która z nas będzie miała więcej rzeczy z Mulan'. :p
Nieskromnie przyznaję że ja wygrałam o głowę, czyli o lalkę firmy Mattel Mulan w stroju w któym szła ona na spotkanie ze swatką. x) 

Mulan tak mi poryła głowę, że na siłę uczyłam się jeść pałeczkami, ubierałam szlafrok, malowałam twarz mąką żeby uzyskać ten biały efekt makijażu który miała Mulan, no i kazałam mówić Mulan do siebie ;D

Tak,Mulan nie należy już do moich najbardziej ulubionych filmów Disney'a, ale zdecydowanie zostawiła po sobie ślad w mej pamięci, dlatego też gdy zobaczyłam że sieć sklepów Hot Topic zaczęła sprzedawać ubrania z Mulan stwierdziłam że muszę je mieć, zwłaszcza bluzkę którą wam teraz pokażę <3

A tak owa bluzka wygląda na mnie

W słońcu widać lepiej 'satynowy' materiał bluzki. Taki efekt jednak jest tylko na samym nadruku,  reszta bluzki jest ze zwykłego pliestru

Cała bluzka na mnie (w tyle szafka z figurkami którą muszę z resztą sfotografować, bo się trochę w niej zmieniło :))

Oj co ja bym zrobiła bez Hot Topic'a i ich Disney'owskich bluzek <3 
W ubraniach z tego typu nadrukami czuję się najpewniej siebie, bo mogę dzięki nim wyrażać mnie i moją pasję. :)

4 komentarze:

  1. ... i o to właśnie w tym wszystkim chodzi !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza koszulka. ^^
    Jestem wielką fanką Disneya, a Mulan chyba najbardziej lubię. Ze względu na japoński klimat i te smoczka. <3
    Powinnam obejrzeć jeszcze raz!
    Pozdrawiam!

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń