piątek, kwietnia 25, 2014

Taki tam ciuchowy haul

Idzie lato tak więc powoli zaczynam zaopatrywać mnie i Ninę w nowe ciuchy :)

Z Zalando zamówiłam Ninie 3 Winxowe bluzki na rozmiar 12 miesięcy.
Aż niesamowite że ciuchy z Winx są robione nawet na takie maluchy.
 W wieku 9-12 miesięcy dzieciak jeszcze dobrze nawet nie ogarnia że rzeczywiście żyje, a miałby oglądać taką bajkę jak Winx?  xD
Rozumiem ubranka z postaciami Disneya, bo w ten sposób matki wracają do swojego dzieciństwa, i same znają postaci, ale nie sądzę żeby było dużo mam znających Winx ;o
Ja się jednak rzuciłam na te bluzki jak wygłodniały wilk, i cieszę się że mała będzie miała nietypowe ubranka :3
Oczywiście nie mogłam zapomnieć o Disneyowskich ciuchach na kolejny rozmiar.
Dwa nowe śliniaki z Lady, dwie sukienki z Minnie z Disney Store, oraz tshirt z Minnie i Mickey'm z HM. :)
Co do mnie to tak jak mówiłam, moja kolekcja Disneyowskich ciuchów powiększyła się o bluzki Aladyna i Pięknej i Bestii. 
Obydwie bluzki są z Hot Topic.
Mam także jedną bluzkę z Anną i Elsą w drodze <3
Postaram się je nie długo pokazać na sobie gdy wyzdrowieję :)
No i na koniec gumkowata bransoletka z Króla Lwa z Hot Topic.
Nie jest ona zbytnio dziewczęca, ale kiedy człowiek ma ochotę włożyć glany, jeansy i disneyowski tshirt, taka bransoletka jest świetnym dodatkiem :)
Będę chciała kupić jeszcze trzy wzory tych bransoletek :3

Tak to po za tym nadal zdycham przez przeziębienie. Wczoraj było chyba apogeum choroby, i coś mi się zdaje że Nina zaczyna się ode mnie zarażać bo więcej kicha D:
To jakiś koszmar,  chora matka plus chory niemowlak to najgorsza kombinacja.
Naszczęście mąż będzie teraz w domu to on małą poniańczy.
Śmieszne, gdy byłam dzieckiem i nastolatką zawsze cieszyłam się gdy byłam chora bo zawsze wtedy zostawałam w domu i miałam wolne od szkoły. Teraz mając dziecko i dom na karku choroba mnie przygnębia bo mam tyle roboty, a nikt za mnie tego nie zrobi, i muszę się zajmować córką pomimo że z chęcią bym się zdrzemnęła xD
Mam nadzieję że przeziębienie minie do końca weekendu.... 

4 komentarze:

  1. Piękne bluzki i śliczne sukienki dla małej. Myślę, ze się wykurujesz. Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe ubranka :)
    bluzki z winx mogą być bardzo oryginalne wśród dzieci, jak mówisz, wątpię
    by matki znały taką bajkę :) nawet ja za bardzo jej nie znam, widziałam moze z 2 odcinki :)
    wspaniaęł dineyowskie ciuszki <3 jej zazdroszczę wspaniałe są <3
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Masz cudny blog!!! Najlepszy na świecie *__* Piękne bluzki kupiłaś a ta bransoletka jest z napisem "Hakuna Matata"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi słyszeć że Ci się mój blog tak bardzo podoba <3
      Tak bransoletka z Króla Lwa jest z napisem Hakuna Matata :3

      Usuń