wtorek, kwietnia 08, 2014

Nowy wygląd bloga

Blog jest już po większym remoncie! :D
Mam nadzieję że większości czytelników mojego bloga uda się trafić na bloga pod nową nazwą :)
Teraz się może zastanawiacie o czym dokładnie będę pisała na blogu?
Oto co mam w planach:
  • Więcej postów wziętych z mojego życia codziennego, czyli moja córka zacznie się częściej pojawiać, lecz spokojnie, nie chcę być kolejnym blogiem parentingowym x3
  • Posty o moich Disneyowskich kolekcjach nadal będą dominowały
  • Więcej postów o innych animacjach które mnie akurat interesują typu My Little Pony,Winx, Adventure Time,Sailor Moon.
  • Posty o modzie poprzez którą wyrażam siebie
  • Zaczynając od maja będę chciała wprowadzić na nowo piątkowe wieczory filmowe, czyli będę dodawała linki do filmów animowanych online co piątek o 19.00 :) Resztę szczegółów dowiecie się w maju.
Myślę że blog zrobi się bardziej żywy teraz gdy będę miała więcej tematów o których będę mogła pisać :3

Ja i mój grubcio ;D

P.S: Myślę jeszcze dopracować nowy header, zobaczę kiedy będę miała czas :)

5 komentarzy:

  1. śliczny wygląd bloga ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowe notki, a wygląd bloga śliczny!
    A gdzie są poprzednie podstrony, które były pod nagłówkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się nowy wygląd podoba :)
      Stare podstrony zastąpiłam nowymi. Pod etykietą Disney znajdziecie teraz wszystkie posty dotyczące Disney'a, pod Inne posty dotyczące anime i innych animacji, no i pod slice of life posty o ciuchach, o mnie i mojej codziennościi :)

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie :) ale najsłodsza jest Grubcia oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń