środa, kwietnia 09, 2014

Nowe anime z czarodziejką z księżyca- Sailor Moon Crystal

Wiecie,przejrzałam ostatnio spis anime na sezon wiosenny i zimowy 2014, no i z przykrością stwierdzam że tytuły, i gatunki wcale nie brzmią dla mnie zbyt kusząco :(
Większość anime to zboczone sci fi, kiepskie horrory (zawsze lubiłam horrory anime, ale z opisu tych które teraz wychodzą brzmią tragicznie), no i slice of life, ale niestety wszystkie kręcące się w wokół życia szkolnego,licealnego, co już mnie od dawna nie dotyczy, i dlatego nie interesuje....

Chciałabym obejrzeć anime w stylu Nany, slice of life o młodych dorosłych i ich rozterkach, a nie o problemach nastolatek. 
Takich seriali niestety jest mało, ale może ktoś z was ma namiary na jakieś dobre slice of life które nie dotyczy licealistów?

Jest też jedno anime na które czekam z niecierpliwością, mianowicie chodzi mi o Sailor Moon Crystal, remake starego anime Czarodziejki z Księżyca z lat 90'ątych :)
Nie tak dawno wyszedł pierwszy plakat, na którym widać że kreska będzie wyglądała deczko inaczej,  bardziej wiernie mandze, co jest według mnie dużym plusem.
Nowe anime wychodzi tego lata <3
Latem ma się także ukazać lalka pullip Usagi.
To chyba będzie moja pierwsza pullip, bo i tak myślałam w końcu kupić od jakiegoś czasu moją pierwszą pullipkę ;) 
Oby tylko cena była znośna ;o


Ktoś z was będzie  oglądać nowe przygody Usagi i reszty sailorek? :3


5 komentarzy:

  1. Chętnie obejrzę u Ciebie laleczkę ,bo prezentuje się bardzo ciekawie - mam nadzieję, że ją zdobędziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS .Najtaniej lalki Pullip kupisz na Pullip Style (o wiele taniej niż na ebayu !) , zawsze są tam najnowsze modele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, dodałam stronkę do ulubionych :)

      Usuń
  3. O ! I jeżeli chodzi o jakieś fajne anime dal młodych kobiet to polecam Ci Paradise Kiss (manga autorstwa autorki Nany ) :)

    OdpowiedzUsuń