czwartek, kwietnia 10, 2014

Figurka WDCC Piotruś Pan

Dokładnie tydzień temu, mąż odebrał z poczty moją najnowszą figurkę z serii WDCC przestawiającą Piotrusia Pana, zatytułowaną  'Nobody Calls Pan A Coward'.
Nie jestem fanką samego filmu, prawda jest nawet taka że mając go na dvd od 2005/2006 roku, sam film oglądałam tylko raz x)
Figurka jednak mi się podoba, głównie ze względu na dziewczęcą twarz Piotrusia :)
 Piotrek w całej swojej okazałości.
Myślałam że figurka będzie wyższa, ale i tak nie mam co narzekać bo jest wyższa niż większość innych moich figurek :)
 Skała do której jest on przytwierdzony.
 Fajnie udało im się uzyskać efekt lewitacji :)
Pewny siebie Piotruś



 Taki boss ;D
 Uśmiech pełną 'gębą' :)
 Piotruś wygląda dość wrednie tutaj ;o
 Bardzo podobają mi się jego zarumienione poliki <3
 No i te oczy,ah <33

  Zęby jak u królika :k
Trochę dziwnie wygląda jego uzębienie tutaj ,ale....
 ....tu już o wiele lepiej :)
 Świetny profil, i urocze elfie uszy Piotrka.
 Tak właściwie, kim jest Piotruś Pan? Czy jest on jakiegoś rodzaju elfem lub wróżką?
Nigdy nie wytłumaczyli tego w filmie :/
Tajemniczy Peter :3

Spodziewam się jeszcze jednej figurki WDCC która pojawi się na dniach, nie mogę się już jej doczekać! <3

6 komentarzy:

  1. "Podglądam" Twojego bloga od dawna i dzisiaj po prostu MUSZĘ skomentować! Po pierwsze- masz wspaniałe hobby i jesteś dzięki niemu wspaniałą mamą, bo w głębi duszy jesteś dzieckiem ;) To jest po prostu super!
    Po drugie- kiedy byłam dzieciakiem uwielbiałam Piotrusia Pana i wtedy dałabym się pochlastać za taką figurkę! Od tamtego czasu Piotusia lubię nieco mniej, ale bajki&filmy Disneya nadal uwielbiam.
    Pozdrawia Cię serdecznie mama trzylatka, żona gracza (i twórcy gier) i zbieraczka lalek! Jak widzisz- wielu pokręconych ludzi na świecie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że czytasz mojego bloga,i jeszcze fajniej jest mi słyszeć że i ty masz dziecko, a przy tym zbierasz lalki, żeby więcej takich rodziców w sieci krążyło <3
      Oj mój mąż dałby dużo za pracę przy komputerach, niestety muszą mu one starczyć jako hobby :)

      Usuń
  2. Hej! Gdzie mogę zamowić/kupić taką lub podobną figurke Piotrusia Pana dla syna? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, można je dostać już tylko przez Ebay'a gdyż od kilkunastu lat nie są w sprzedaży :)

      Usuń