sobota, kwietnia 12, 2014

Figurka Stella Sirenix

Serial animowany Winx Club jest jedną z  moich ulubionych które chętnie oglądam gdy widzę że leci w telewizji .
Lubię ten serial za animację,wygląd postaci, gatunek serialu, modę i muzykę.
Dialogi jednak są piętą achillesową tego show,ale ja przymykam na nie oko ;o

Podczas piątego sezonu Winx, moje zainteresowanie grupą wróżek zmalało, bo scenariusz naprawdę kulał, ale gdy 3 tygodnie temu obejrzałam wszystkie odcinki sezonu  szóstego które jak dotąd wyszły a ominęłam, stwierdziłam że serial odzyskał dawne barwy ;)

Tak więc zaczęłam przeszukiwać internet za nowymi produktami i informacjami o Winx.
Natknęłam się na figurki firmy Witty Toys które jako jedne z nielicznych zabawek Winxowych przypominają postacie.
Jako pierwszą figurkę kupiłam Stellę w jej transformacji Sirenix, bo na nią akurat mi wystarczyło ;)

 Jak na kawałek taniego plastiku to ta figurka dobrze wygląda :)
 Reszta wróżek w kolekcji. (Bloom jest dodatkiem do gazety, tak więc o nią jest ciężko, no i zapewne więcej kosztuje)


Stella po złożeniu, nie wiem czy dobrze jej nałożyłam skrzydła x)
 Figurka mierzy 12 cm.

 Strój wygląda banalnie mogli mu dać więcej kolorów, ale fajnie pomyśleli ze spódniczką :)


Nic szczególnego, ale w porównaniu do lalek figurki te przynajmniej wyglądają jak Winxy.
Jeżeli kiedykolwiek pojawią się lalki będące wiernymi podobiznami Winx z całą pewnością kupię całą szóstkę, na razie jednak chcę uzbierać same figurki :)

2 komentarze:

  1. Fajna figurka, kiedyś oglądałam Winx, ale jakoś mi przeszło. :P

    OdpowiedzUsuń