poniedziałek, kwietnia 28, 2014

Bohaterki nowego Sailor Moon Crystal

Hej wam,

Nareszcie stało się to na co czekałam od dwóch lat. 
Producenci nowego anime Sailor Moon wydało pierwsze obrazki naszych ulubionych senshi :)
Informacje i więcej zdjęć postaci znajdziecie na starym poczciwym Animenewsnetwork.
Muszę przyznać że na początku miałam lekki problem z zaakceptowaniem ich unowocześnionego wyglądu.
Wiedziałam że dziewczyny nie będą wyglądały tak jak w starym anime, ale myślałam że coś zachowają w sobie z lat 90'ątych.
Twórcy postanowili jednak postawić na wygląd dzisiejszych postaci shoujo anime oraz na kreskę bardziej wierną tej  mangowej.
I wiecie co? Teraz mi to pasuje :3
Usagi,Minako i Ami wyglądają świetnie i po paru minutach szybko wpadły mi w oko. Rei też jestem w stanie przełknąć, ale Makoto wypada najgorzej, no ale, tej dwójki i tak nigdy za bardzo nie lubiłam tak więc whatever :)

Anime będzie puszczane od 5 lipca przez internet dwa razy w miesiącu.
Mam nadzieję że na animeultima.tv będą dodawać nowe odcinki
Ja czekam teraz na pierwszy zwiastun i intro do serialu <3

Co uważacie o nowym wyglądzie 'czarodziejek'?

4 komentarze:

  1. Łeeee....
    Wyglądają jak z karteczek i to tych mniej fajnych :( Albo jak z "zamerykanizowanej" wersji. Mnie nie przekonują. Poczekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie, czarodziejki wyglądają w porządku, głównie Usagi :)
    Generalnie nie oglądam zbyt wiele anime, ale "Czarodziejkę z Księżyca" kojarzę XD
    Cóż, chyba najwyższa pora trochę sobie odświeżyć pamięć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt , są trochę inne - jak Rudy Królik poczekam na więcej :):)

    OdpowiedzUsuń