piątek, kwietnia 11, 2014

Baletki na wiosnę: Michael Kors Fulton

Przyroda zaczyna nabierać wiosennych barw, zaczyna się robić na dworze co raz cieplej, no a dla mnie ta pora roku jest szansą na odzyskanie kondycji  i komfortu życia po porodzie :)
Obydwie stopy mam już naprawione po zanokcicy z którą chodziłam pół roku (miałam nadzieję że 
sama mi odpuści,ale niestety,nada).
Dziś byliśmy na wyjęciu szwów  i lewy palec zaczyna się już goić.
W szafie czeka na 'rozdziewiczenie' para nowych baletek, które kupiłam specjalnie na tę okazję<3

Z faktem że ostatnie pół roku nie było łaskawe dla moich stóp pozwoliłam sobie na fultonki od Michael'a Kors'a do strojów bardziej dziewczęcych :)

Innym moim celem na tą wiosnę jest chodzenie na siłownię. 
W czasie ciąży dużo przytyłam i brzuch niestety mi został, a wiadome, człowiek chce wmiarę być wyględnym na lato ;D
Jest tyle ciuchów które bym chciała kupić, a wiem że wyglądałabym w nich po prostu źle (w szczególności chodzi mi o ubrania od Hot Topic), dlatego też chcę  popracować nad sylwetką.
Teraz gdy operacje mam za sobą będę mogła zacząć powoli cieszyć się nadchodzącym ciepłem :)

Macie jakieś nowe plany/cele na sezon wiosna/lato 2014? :)

2 komentarze: