poniedziałek, marca 17, 2014

Plluszowa lalka Śnieżka z Disney Store

Dziś mam dla was małą recenzję pluszowej lalki Śnieżki :)
Lala kupiona ogólnie dla córki która jest jej pierwszą Disneyowską lalką (gdzieś trzeba zacząć,haha), ale wiem że są ludzie zbierający i pluszowe lalki tak więc postanowiłam skrobnąć parę słów na jej temat ;)
W przyszłości chcę kupić małej i resztę pluszowych księżniczek :3
Trochę nieprzemyślany dobór tła, bo fryzura Śnieżki jest źle widoczna, no niestety. ;o

Jak na szmaciankę lalka jest naprawdę ładna. Osobiście nigdy nie interesowałam się jakimikolwiek pluszowymi lalkami, bo zawsze wyglądały dziwnie lub były po prostu brzydkie, ale pluszowe księżniczki od Disney Store można chyba uznać za laski wśród szmacianek :)

 Na żywo ma śliczną buzię. Oczy,usta,brwi i nos są wyszyte. 
Róż na policzkach dodaje lalce uroku.
Duże oczy i lekko zaznaczony nos przypominają mi styl rysowania mang i anime, ale nie jest to nic co bym uważała za negatywne.
 Włosy są dobrze wypchane watą, dzięki czemu lalka nie ma płaskiej 'czaszki'. Profil jednak nie wygląda za ciekawie z powodu 'braku' nosa.
 Sukienka Śnieżki jest jedną z zalet lalki.Cała kreacja jak i buciki są satynowe. Talia Śnieżki jest dość mocno zaznaczona co jest dość rzadkie przy tym rodzaju lalek.
Śnieżka z tyłu

Brak nosa jest jedyną wadą lalki. Jest tylko delikatnie zaznaczony przez co łatwo zapomnieć że lalka ma nos. Na początku myślałam że lalka w ogóle nie ma nosa, co chyba byłoby nawet lepsze niż ten nos który jej wyszyto, głównie dlatego że nos jest wyszyty tak jak widzimy go z profilu, nie na wprost.

Moja opinia o szmaciance jest jednak pozytywna, i sama lalka jest dobrej jakości tak jak większość produktów Disney Store.


Tak z innej bańki,ale też w temacie lalek.
Już jutro moi drodzy, wychodzą  nowe lalki Disney Store Anna i Elsa limitowanej edycji.
Sama będę starała się je kupić, ale nie mam za dużych nadziei,bo bardzo mało zostało ich na Europę. Około 500 lalek, nie wiem czy to jest liczba tylko samych Ann lub Els, czy 500 za wszystkie razem.
Trzymajcie jednak za mnie kciuki ;)
Ktoś jeszcze jutro będzie czatował na te lalki o 9 rano? :3
Pamiętajcie że Polacy mogą je kupić z angielskiej strony disneystore.co.uk. Cena w funtach to około 70£, chyba że coś zmienili...

1 komentarz:

  1. Fajna ta Śnieżka :D Widać , że przytulaśna :D

    OdpowiedzUsuń