piątek, marca 07, 2014

Figurka Mulan od Jim'a Shore'a

W tym tygodniu doszła jedna z figurek o których wam wcześniej wspominałam :)
Mulan doszła cała i zdrowa, mimo że wzięłam najtańszą wysyłkę.
Tak jak to zazwyczaj bywa z figurkami JS, nie jest równie idealna co model z obrazka promocyjnego, ale przyzwyczaiłam się że JSy zazwyczaj są trochę 'niedorobione' ;)
Przymykając oko na co nie które pomyłki w paint job'ie, figurka jest śliczna, i świetnie prezentuje się z resztą figurek Disney Traditions :)







W przyszłym tygodniu, lub być może jeszcze w tym, mam nadzieję zaprezentować wam Roszpunkę z tej samej serii figurek Jima Shore'a :3

3 komentarze:

  1. Fajna figurka :-D
    Ile ty za nią dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mnie kosztowała 350zł, to naprawdę nie dużo jak na figurki JS,tym bardziej te księżniczkowe :3

      Usuń
    2. Sorki, około 150zł, pomyliło mi się ze szwedzkimi koronkami bo 350 w koronach za nią dałam :)

      Usuń