środa, marca 12, 2014

Figurka JS Roszpunka i Pascal

Roszpunka zdecydowanie podoba mi się bardziej niż Mulan. Dzięki jej grubemu warkoczowi sama figurka wydaje się być szersza, a korona na głowie sprawia że Roszpunka jest wyższa od Mulan o kilka milimetrów.
Facepaint jest lepiej wykonany niż na jej chińskiej koleżance,a Pascal jest po prostu uroczy ^_^
Na podstawie widać kwiecisty wzorek, ja uważam co prawda że na Roszpunkach JS powinien stosować symbol królestwa Roszpunki. którym jest słońce :p
Ale to tylko drobny szczegół a, ta Roszpunka jest teraz jedną z moich ulubionych figurek w kolekcji. <3 


2 komentarze:

  1. Śliczna :D
    A tak a pro po mogłabyś usunąć weryfikacje obrazkową przy publikowaniu komentarzy ? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ty chyba mnie zarażasz. Po Twoim komentarzu u mnie na blogu, zajrzałam do ciebie i tu zostaję. Chrystusie! Ta figurka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń