wtorek, marca 18, 2014

Anna i Elsa 2014

Teraz już czekam na mail'a ' Blast Off' z potwierdzeniem wysyłki.
Wtedy będę wiedziała na sto procent że lalki mam jak w banku. :3
Dziewczyny były wyprzedane w 30 minut chyba, o 15 minut szybciej od wersji z listopada.
Dużo ludzi miało problem z zamówieniem lalek przez angielską stronę DS'a, i zostali z pustymi rękami podczas gdy Disney Store innych europejskich krajów działy bez większego problemu (co prawda miałam pewne komplikacje przy zamawianiu Anny...).
Kolejnych parę dni będzie piekłem przez to czekanie na potwierdzenie wysyłki :T

Ktoś jeszcze dzisiaj próbował kupić nowe lalki?

2 komentarze:

  1. hehe, chciałam ale brak środków i zły czas wstawienia do sprzedaży,

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłaś w moje urodziny hehe :3

    OdpowiedzUsuń