czwartek, lutego 13, 2014

Powrót/Kubek z Elsą

Hej moi drodzy! :)

Potrzebowałam trochę odsapnąć od bloga, dlatego też zrobiłam sobie taką dłuższą pauzę, ale spokojnie bo już wróciłam na nowo do blogosfery :)
Wiecie, mam nowe plany na tego bloga.
Tak sobie myślę czy nie uczynić bloga bardziej osobistym znowu, tak jak to było w 2012 roku.
Myślę nad pokazywaniem znowu mojej codzienności w blogu, oczywiście głównie tej związanej z Disneyem/innymi animacjami które mnie interesują, bo po to jednak przede wszystkim tu zaglądacie. ;D

Chciałabym w ten sposób pokazać też trochę inny model życia odwiedzającym bloga.
Wiemy że dużo jest ludzi pasjonujących się animacją, Disneyem, i ich domy są wypełnione rzeczami które mają związek z ich ulubionymi filmami, ale mało pokazuje swoje życie w blogach, a już napewno nie ktoś kto ma rodzinę. Zazwyczaj są to jednak studenci lub nastolatki.

Może coś takiego przydałoby się w Polskiej blogosferze? Tym bardziej że Polacy mają mentalność która nie akceptuje inności, którą na przykład jest lubienie filmów animowanych mając już pewien wiek na karku.
Nie którzy z was może pamiętają jak trafiłam na Wiochę gdy napisałam na blogu o ciąży?
No właśnie, o takiej mentalności mówię.
Kręci Cię coś innego niż resztę narodu, jesteś dziwakiem. Takie oto jest podsumowanie ludzi w Polsce.
Wtedy nie powiem, trochę się zamknęłam w sobie, nie pokazywałam już siebie tak jak kiedyś, tylko moje kolekcje. Blog stracił osobowość po tym incydencie, i stał się kolejnym blogiem o nowinkach, i rzeczach materialnych.
Innymi słowy wybrałam łatwiejszą drogę....
Może wtedy to była inna sprawa, bo mając wtedy także sporą obsesję na punkcie 'kawaii' i anime z ówczesnym designem bloga to może i rzeczywiście blog wyglądał dość dziecinnie, więc i ja mogłam się wydawać jak 15'latka lubiąca Pokemony, nie wiem, le zgaduję że tak ludzie mnie postrzegali. :)

Teraz blog jest skromniejszy, ja staram się już inaczej pisać. Tak myślę czy też nie wrócić do tej bardziej osobistej strony bloga, ale zachowując Disneyowskie aspekty dnia bo t jest jednak duża część mnie :)
Oczywiście posty o moich zdobyczach też będą zamieszczane i przemyślenia, tak jak wcześniej ;D

Co wy na to? Chcielibyście aby blog był bardziej znowu 'lajfstajlowy'?

Tak przy okazji już napiszę tutaj także o naszej nowince w kuchni.
Mąż wczoraj odebrał paczkę z Disney Store. Zamówiłam kubek z Elsą z Krainy Lodu.
Mam totalną opsesję na punkcie tego filmu.
Byliśmy z mężem nawet w kinie na KL, o tym napiszę odrębnego posta ;)
Piękny duży kubek z podobiznami Elsy narysowanymi przez zdolną Brittney Lee <3
Kubek okazał się być o wiele wyższy i bardziej pojemny niż myślałam. 
Wszystkie wymiary piszą na stronie DS, ale ja należę do osób które rzadko czytają takie informacje jeżeli nie mają one dla mnie większego znaczenia ;p
Kupiłam go akurat dzień przed jego zniknięciem ze strony. Najwidoczniej został wycofany lub wykupiono wszystkie egzemplarze. Miałam straszne szczęście <3

Teraz czekam na kubek tego samego rodzaju z Anną, który kupił mi M. jako prezent walentynkowy, ale nie oszukujmy się, nie tylko ja będę z niego korzystała, ale i M. i Nina gdy dorośnie ;D




10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś do pisania notek... po kilku tygodniach przestałam tu wchodzić, bo myślałam, że sobie odpuściłaś.
    Kubek świetny :)
    ~izaulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem robię takie miesięczne czy nawet dłuższe przerwy, zawłaszcza teraz gdy mała ma swoje skoki rozwojowe. Wtedy mi się po prostu nie chce blogować xD
      Bloga nie mam zamiaru porzucać ;D

      Usuń
  2. Nie przejmuj się hejterstwem, rób swoje, bo masz cudną pasję :) Nigdy nie mogłam zrozumieć czemu ludzie mają problem z czyimś hobby i nie mogą pilnować swojego nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe słowa <3 Ludzie często szukają zaczepki, najgorsze jest tylko to że osoba która dodała mnie na Wiochę lubiła anime i mangi, czyli coś czym i ja się interesowałam i sam fakt że zainteresowanie podobne do mojego... Szacunek do fandomu anime trochę mi po tym zmalał, ale wiem że nie każdy taki człowiek jest ;o

      Usuń
  3. BŁAGAM NAPISZ MI STRONĘ GDZIE KUPIŁAŚ TEN KUBEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go ogólnie przez szwedzki disneystore.se, ale w http://disneystore.co.uk też pownien je jeszcze mieć :)

      Usuń
    2. dziękuję ci bardzo za szybką odpowiedź!

      Usuń
    3. aa jeszcze pytanko. co mam wpisać w wyszukiwarkę szwedzką? próbuje wpisać elsa kopp ale nigdzie nie ma

      Usuń
  4. Ja wpisałam po prostu Frost (tytuł filmu po szwedzku), tego z Elsą na razie jeszcze nie ma, za to jest ten z Anną i dwa inne. Jeżeli mieszkasz poza Szwecją nie jestem pewna czy będziesz mogła kupić, wysyłają chyba tylko w obrębie Szwecji i Norwegii, ale zgaduję że mieszkasz tutaj gdyż znasz szwedzkie słówko na kubek :)

    OdpowiedzUsuń