niedziela, lutego 16, 2014

Obudowa na Iphone'a z Roszpunką

Jestem typem osoby która nie jest w stanie mieć jedną obudowę przez cały rok czy też nawet przez całą 'kadencję' komórki.
Obudowy umieją szybko mi się znudzić. 
Na jeden telefon mam z trzy, albo cztery obudowy.
We wtorek doszła moja trzecia obudowa na iphone 5, na którą się czaiłam już od paru miesięcy.
Jest to prosta, ale i elegancka obudowa z Roszpunką przebraną za baletnicę. 
Bardzo lubię ten wektor, a sposób w jaki zostały nałożone kolory, sprawia że obudowa nabiera wyglądu malowidła ;)
Sama obudowa jest z giętkiego plastiku, który nie rysuje telefonu i łatwo się ją nakłada.
Jedyne minus to guziczki przykrywające przyciski wyłączenia i głośności, bo ciężej się mi teraz je wciska, ale wystarczy się tylko przyzwyczaić ;D



Dla chętnych z Iphonem 5 link do kupienia: Roszpunka Iphone 5
Nie jestem pewna czy są te obudowy też na inne modele, lub inne komórki :(

3 komentarze:

  1. Dziewczyno ! Potrzebuje z Tobą Kontaktu ! :D:D 605290 nr Gadu :D PLEASE ODEZWIJ SIE ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz,ale nie mam GG :( Możesz napisać mi mail'a jeżeli chcesz na kawaiiania@hotmail.com :)

      Usuń