poniedziałek, lutego 24, 2014

Nowe figurki w drodze

Właśnie zamówiłam dwie nowe figurki z linii Disney Traditions Jim'a Shore'a.
Ostatnią figurkę DT kupiłam chyba jeszcze przed narodzinami pociechy mojej, tak więc najwyższa pora dodać kilka nowości do tej kolekcji :)

W marcu mam zamiar dokupić także Meridę i Ariel:

 A na jesień (zależy kiedy te figurki wyjdą)

Znając życie i DT figurki, Anna,Elsa i Olaf wcale nie będą wyglądali równie dobrze co na zdjęciach no ale co tam. Najfajniej byłoby gdyby Enesco nadal wydawało figurki z linii WDCC, ale niestety Roszpunka okazała się być ostatnią postacią jaka miała zaszczyt mieć własne WDCC ;/


4 komentarze:

  1. Śliczne ! Najbardziej podoba mi się Ariel . A gdzie je zamówiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurki zawsze z Ebay.com zamawiam :) Raz Bellę kupiłam z Disney Store, ale to była moja pierwsza figurka, a prawda jest taka że na Ebay'u często jest taniej :)

      Usuń
    2. a ile płacisz za przesyłkę? i w sumie za samą figurkę - dużo taka radość?

      Usuń
    3. Wiesz, cena za wysyłkę jest bardzo różna, zależy co ile waży, jaką ma wartość itd. Przeważnie muszę zapłacić powyżej 100 zł za wysyłkę figurki lub lalki. Czy dają przyjemność, Owszem, lubię zerknąć na moje trofea stojące na półkach i w szklanej szafce, dają mi one więcej radości niż modne ciuchy :D

      Usuń