niedziela, lutego 23, 2014

Moja mała Roszpunka

Pisałam że zdjęć mojej córki nie będę dodawała na tego bloga ze względu na hejty pisane przez 11-nastolatki typu 'omg, jesteś dorosła, masz dziecko i nadal oglądasz Disneya', ale chciałam się pochwalić ciuszkiem z 'chibi' Roszpunką mojej małej ;D
Rośnie przyszła fanka i znawczyni Disney'a, oraz innych animacji ;)  

     Mam cichą nadzieję że za jakiś czas Disney Store wyjdzie z kolekcją ubranek z Krainy Lodu dla takich maluchów. Z całą pewnością pajacyka z Elsą lub bodziaka z Anną bym dla córy kupiła :3          Życzę wam moi drodzy miłego wieczoru! <3

3 komentarze:

  1. Oni ci zazdroszczą,że masz tyle rzeczy.
    Ja ci zazdroszczę lalek,hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy miałam 11 lat też nie miałam za dużo, tak więc nie wiem o co ludzie się puszą :P Jeżeli będą nadal lubili filmy
      Disney'a gdy będą w moim wieku to powinno ich też być stać na lalki, figurki itd. Gdy ma się już stałą ekonomię nie powinno być przeszkód ;)

      Usuń