piątek, lutego 28, 2014

Disneyowskie torebki od Samanthy Thavasy

Nie za często piszę o moich innych zainteresowaniach po za filmami Disney'a na tym blogu, gdyż jest on poświęcony głownie twórczości Walta, ale muszę się przyznać tak jak spora część dziewczyn cenię też sobie dobry ubiór i dodatki.
Lubię markowe rzeczy, nie dla szpanu tak jak jest to w przypadku szafiarek, lecz ze względu na wytrzymałość i lepsze wykonanie danych produktów (wygląd także jest ważny oczywiście).
Wolę raz wydać kasę na torebkę, kurtkę czy buty i mieć na kilka lat niż co rok lub dwa kupować w HM.
To jeden z moich sposobów na zostawienie sobie kasy na rzeczy do mojej Disney'owskiej kolekcji ;)

Wczoraj jednak postanowiłam poszperać na Ebay'u za portfelami Disney'owskimi bo po wymianie obudowy telefonu nie mam gdzie trzymać dokumenty (przez ostatnie 2 lata miałam obudowy z kieszonkami na karty płatnicze itd...)
Napatoczyłam się na serię produktów od projektantki Samanthy Thavasa.
Strasznie spodobały mi się jej portfele, portmpnetki i torebki.
W szczególności ta torebka przypadła mi do gustu:
Bardzo fajna torebka, stylowa, a zarazem krzyczy Disney, czyli tak jak lubię <3
Szkoda tylko że torebka kosztuje 1000zł. Nie dawno co sobie sprawiłam inną drogą torebkę,  tak więc na drugą taką kosztowną nie chcę przeznaczać teraz pieniędzy... 
Możne na wakacje lub na jesień bym ją kupiła, no chyba że wyjdzie jakiś fajniejszy design lub o niej zapomnę,heh :p
Na razie jednak muszę się skupić na portfelu i chyba sprawię sobie portfel lub portmonetkę od Thavasy w kwietniu gdy sobie uzbieram.

Nad czym myślę:
Portmonetka z Chip'em i Dale'em.

lub

Portfelik z różnymi postaciami

Ciężko mi się zdecydować. Portmonetka z CiD jest tańsza, ale portfelik będzie lepiej pasował do wszystkiego. Portfel jest co prawda droższy, ale nie wiele...
No cóż, czas pokaże na co się zdecyduję,ale pora przycisnąć pasa Px

Podoba wam się kolekcja Samanthy Thavasy?

Dooney i Bourke to inna znana marka która wydaje produkty z postaciami Disney'a, do mnie jednak przemawia lepiej 'kawaii' styl Thavasy :3
^Torebka od DiB

1 komentarz: